6
یکشنبه 20 اسفند 1396
شماره 7342
بازار
23023632
02123023904
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سکه و ارز | بازار

نرخ
سکه و ارز
گزارش خبری
وزارت صنعت پس از آنکه اتاق تهران و تشکل‌های بخش خصوصی به‌ویژه بنگاه‌های پایین‌دستی مصرف‌کننده فولاد، به نحوه قیمت‌گذاری وعرضه آن اعتراض کردند، ممنوعیت هرگونه افزایش قیمت فولاد را تا آخرخرداد سال آینده اعلام کرد.
رئیس اتحادیه فروشگاه‌های زنجیره‌ای می‌گوید: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با شرکت پشتیبانی امور دام و شرکت بازرگانی دولتی ایران، قرار است در روزهای پایانی سال، 5 قلم کالای اساسی شامل گوشت‌قرمز، گوشت‌مرغ، برنج، تخم‌مرغ و میوه‌تازه با تخفیف ۱۵ تا ۲۰‌درصدی از طریق فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه شود.
بار دیگر قیمت تخم مرغ در بازار افزایش یافت و نرخ هر شانه تخم مرغ به حدود 18هزار تومان رسید. در همین حال برخی مراکز، عرضه تخم مرغ تنظیم بازاری را در دستور کار قرار داده‌اند قیمت تخم مرغ تنظیم بازاری شانه‌ای 12هزار و 600تومان اعلام شده است.
شرایط جدید فروش ارز در بازار

شرایط جدید فروش ارز در بازار

بانک مرکزی 4شرط جدید را برای فروش ارز به افراد اعلام کرد و از این پس صرافی‌ها فقط می‌توانند تا سقف 1000دلار آمریکا ارز به متقاضیان بفروشند.
خط و نشان برای خرده‌فروشان سیگار
خط و نشان برای خرده‌فروشان سیگار
رئیس مرکز برنامه‌ریزی و نظارت بر دخانیات اعلام کرد صرفا سوپرمارکت‌ها، خواربارفروشان و سقط‌فروشانی که پروانه خرده‌فروشی محصولات دخانی دریافت کرده‌اند
قالی و قالیچه‌های بازار نیازی به تعریف ندارند. بازار امروز شلوغ نیست و به‌خوبی می‌توان گشتی در بازار فرش‌فروشی‌های تهران زد و دیدنی‌ها را دید و شنیدنی‌ها را شنید