6o7
پنج شنبه 18 مرداد 1397
شماره 7452
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حال خوب حتی با دلار 10هزار تومنی

معمولا از این دسته اظهارنظرها و جملاتی که با «ما ایرانی‌ها...» شروع می‌شود، خوشم نمی‌آید. اینگونه نوشته‌ها و جملات قصار معمولا به شکایتی تند از اخلاق و رفتار و اعتقادات ایرانیان ختم می‌شود.
ویژه
ناامیدی وقتی به روان آدمی می‌تازد که اتفاقات، قابل پیش‌بینی نباشد و اینکه ندانیم بعد از گام‌هایی که برمی‌داریم چه نتیجه‌ای خواهیم گرفت
آدمی از همان آغاز آفرینش نه طاقت تنهایی را داشت و نه حوصله پرچانگی دیگری را؛ همین هم شد که رادیو را اختراع کرد تا هر زمان که دلش می‌خواهد پیچ آن را باز کند و سرگرم شود و هر زمان که دلش می‌خواست در لاک تنهایی خود فرو برود پیچ آن را ببندد و سکوت را مهمان فضا کند.
تابستان است و میوه‌های رنگارنگ و خوشمزه‌اش. خیلی‌ها این فصل را در کنار تعطیلی مدارس با میوه‌هایش می‌شناسند؛ میوه‌هایی که گاهی فقط یکی دو‌ماه از سال عمر دارند و تا چشم بر هم می‌زنیم تمام می‌شوند.
نام مصطفی رحماندوست برای بچه‌های 3 نسل اخیر با خاطرات خواندن شعرها و قصه‌های جذاب سال‌های کودکی و نوجوانی مترادف است
چند سالی است که با توسعه اینترنت و گرایش به فضای مجازی عده‌ای تلاش کرده‌اند استارتاپ‌های غذایی را برای علاقه‌مندان به آشپزی راه‌اندازی کنند. اگر به فکر شروع کسب و کاری هستید ولی از شروع ترس دارید پیشنهاد می‌دهیم صحبت مدیران این استارتاپ‌های ساده را بخوانید، شاید انگیزه‌ای باشد برای پیاده‌سازی‌ ایده‌تان!
فکر نمی‌کنم دیگر کسی باشد که انکار کند در میان بخش‌هایی از دولت و حاکمیت، ناکارآمدی و فساد غوغا می‌کند؛این از روز هم روشن‌تر است. و باز بعید می‌دانم کسی تردیدی داشته باشد که شنیدن خبرهای غارت و رانت‌خواری و حیف‌و‌میل اموال و دارایی‌های عمومی، برای مردم ناامید‌کننده و دلسرد‌کننده است.
با اجرای کمپین ملی طرح آبرسانی هلال احمر اهالی جنوب شرق کشور خوشحال می‌شوند

نذر لبخند‌های تو

چهره خوش‌حال هفته
آغاز طرح ملی «نذر آب» در هفته گذشته خبر خوبی بود که علاوه بر ما قطعا حال خیلی از روستاییان شمال سیستان و بلوچستان را در این تابستان داغ و طاقت‌فرسا خوش کرد
موذی ها در بن‌بست

موذی ها در بن‌بست

وزوز پشه‌ها صدای آشنای شب‌های تابستان‌ است؛ حشرات موذی کوچکی که می‌توانند به‌راحتی خواب شبانه را به کابوس تبدیل کنند. با گرم‌شدن هوا نه‌تنها برجمعیت پشه‌ها که بر تعداد سوسک‌ها و مورچه‌ها هم افزوده می‌شود. هوای گرم آنها را از زیر زمین بیرون می‌کشد و آرامش شهروندان را سلب می‌کند تا جایی که خیلی از آپارتمان‌ها و مجتمع‌های مسکونی هر سال، ماه مرداد را با سمپاشی اساسی ساختمان شروع می‌کنند.
مثل یک نقشه گنج
مثل یک نقشه گنج
طی سال‌های اخیر، اپلیکیشن‌ها درآمدهای قابل‌توجهی برای صاحبان خود به ارمغان آورده‌اند و در این میان بازی‌های موبایلی صدرنشین هستند.
گردشگری
چالیدره یکی از نقاط گردشگری شهر مشهد است که به‌دلیل شرایط خاص آب و هوایی همواره مورد توجه گردشگران و به‌ویژه بومیان بوده. چالیدره در 17کیلومتری غرب مشهد و با فاصله کمی از طرقبه واقع شده است.

حسنی می‌خوای بری حموم؟

الهی که اگر تاکسی سوار می‌شوید صندلی جلو خالی باشد؛ اگر اتوبوس، یک صندلی‌ای خالی باشد؛ اگر مترو، هرجایی اراده کردید دستتان را بالا ببرید و به میله بگیرید.

فراسوی شایعات

در جنگ جهانی دوم اگرچه روسیه متحد انگلستان بود ولی چرچیل خیالات خود را درباره ایران از او پنهان می‌داشت.

همیشه راهی هست تا حال افسرده ما را چون احوال شکوفه و سیب کند

همیشه راهی هست تا دست شما را در دست کسی بگذارد که مثل هیچ‌کس نیست تا حال شما را که اندکی افسرده‌تر از باغ‌های پاییزی است متبسم چون شکوفه و سیب کند.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
شبکه2 هر شب سریالی را روی آنتن می‌فرستد که از همان نخستین قسمت، دستمایه حرف و حدیث‌های بینندگان شد. داستان سریال، ماجرای عشق و ازدواج دختری پر شر‌وشور و پسری مذهبی است.
مشروطه سرآغاز بیداری مردم بود؛توده‌ای که سرشان به‌کار خودشان بود و گمان نمی‌کردند محق هستند در مسائل مملکتی دخالت کنند و سؤالی از شاهشان بپرسند و چرایی در کار بیاورند.
فصل زیبا و داغ تابستان با کلی انرژی و وقت خالی به میانه رسیده است. پس بهتر است برنامه‌ای برای وقت‌های خالی خودمان داشته باشیم. می‌توانیم اوقات فراغتمان را با کلی سرگرمی‌های متنوع پرکنیم؛ از کتاب خواندن و فیلم دیدن گرفته تا گوش‌دادن به موسیقی و ورزش‌کردن... البته در این حین نمی‌توان از غذاها و خوراکی‌‌های خوشمزه غافل بود. از همین رو تصمیم داریم در این صفحه اطلاعاتی راجع به سرگرمی‌های آخر هفته‌ای، مکان‌های گردشگری، خواص غذاها و نوشیدنی‌ها و ... در اختیارتان بگذاریم.