6o7
پنج شنبه 23 فروردین 1397
شماره 7358
ضمیمه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جلوه‌ای از فرهنگ مردمان منطقه

در سال‌های اخیر با گسترش بوم‌گردی و توجه به اکوسیستم، طبیعت و ساختار طبیعی مناطق مختلف، تاسیس اقامتگاه‌های بوم‌گردی در اغلب مناطق بومی گردشگرپذیر گسترش پیدا کرده است.
ویژه
برای کسی که در شهر بزرگ زندگی کرده و هرچه دیده ساختمان بلند و دود و سروصدا بوده، بهترین مکان اقامتی در سفر خانه بوم‌گردی است.
طرح‌های تشویقی دولت برای ایجاد اقامتگاه‌های بوم‌گردی تا اندازه‌ای کارآمد بوده اما تا حد زیادی هدف اصلی اقامتگاه‌های بوم‌گردی و نفس ایجاد آن را به بی‌راهه کشانده است.
اقامتگاه‌های بوم‌گردی نوعی از اماکن اقامتی هستند که علاوه بر کارکرد اقامتی، به معرفی فرهنگ منطقه‌ای که در آن واقع شده‌اند می‌پردازند.
هفته گذشته و در اولین شماره از سال جدید پرمخاطب ترین فیلم‌های یک سال گذشته سینمای جهان را معرفی کردیم.
موسیقی از او یک انسان منظم، جدی و در عین حال مهربان ساخته است. بیماری ام.اس که همه با شنیدن نام آن ناامید می‌شویم، نتوانسته این هنرمند را از پا دربیاورد
حرف از تزئینات خانه که به میان می‌آید، لوستر و انواع آویز و روشنایی یکی از اصلی‌ترین ارکان آن محسوب می‌شود که نقش خیلی مهمی در زیبایی خانه شما بازی می‌کنند.
پا به پای پرنده‌نگری که تفریحی چهارفصل است

شعبده پرنده‌ها در بهار

یک لحظه، چشم‌ها را ببندید. صداهایی که گوش شما دریافت می‌کند را از هم تفکیک کنید. لابد زوزه اگزوز در بین آنهاست و بی‌رحمی تیشه‌ای که به جان دیوار کلنگی همسایه افتاده؛ «گامب... گامب... گامب».
آدم باید خود را خوشحال نگه دارد

آدم باید خود را خوشحال نگه دارد

ویدا جوان بازیگر سریال‌های پرطرفدار تلویزیون هنرمند خوش برخوردی است که تسلط زیادی روی دانش بازیگری و البته نگاه حساب شده‌ای به زندگی و کارش دارد.
شما دعوتید به چالش باران!
شما دعوتید به چالش باران!
شنیدید می‌گویند:« فلانی مثل ابر بهار گریه می‌کنه»؟ این روزها هم « ابر بهار» در کار است.
گفت وگو
اگر شما هم خبرنگار بودید و بارها و بارها، وقت و بی‌وقت با سامان گلریز تلفنی صحبت می‌کردید و مثل من می‌دیدید که او همیشه سرحال و خندان است، حتما برای‌تان این سؤال ایجاد می‌شد که چرا آقای سرآشپز این قدر خوشحال است؟

شهر کهن‌ترین آسیاب‌های آبی

در این هوای دلپذیر بهاری، پیشنهاد ما این است که عزم خود را جزم کنید و با ما همسفر شوید تا به شوشتر، شهر کهن‌ترین آسیاب‌های آبی جهان برویم.

سرزمین رودخانه و ساحل

بنگلادش کشوری در جنوب آسیا و هم‌مرز با هندوستان و میانمار است. این کشور با جمعیتی بالغ بر یکصد و شصت و سه میلیون نفر هشتمین کشور پرجمعیت جهان است.

تعطیلات آفریدنی است؛ اگر...

هرچه‌قدر هم که در طول تعطیلات شاد و خوشحال بوده باشیم و به‌قدری که باید،از آن لذت برده باشیم، فردای روز تعطیلات که باید سر کار برویم، حال‌مان رو به راه نیست! اگر دانش‌آموز یا دانشجوی شهرستانی باشیم که این وضعیت وخیم‌تر است.
PDF ضمیمه ۶و۷
کوتاه ضمیمه ۶و۷
در سال جدید و با بالا رفتن نرخ دلار، خرید قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر و لپ‌تاپ‌های جدید سخت‌تر از همیشه شده است
حرف از تزئینات خانه که به میان می‌آید، لوستر و انواع آویز و روشنایی یکی از اصلی‌ترین ارکان آن محسوب می‌شود که نقش خیلی مهمی در زیبایی خانه شما بازی می‌کنند.
خبرهای قهرمانی ورزشکاران کشور از گوشه و کنار بسیار می‌رسد و با هر خبر میلیون‌ها دل شاد می‌شود و عرق ایرانی بودن گل می‌کند اما وقتی صحبت از قهرمانی پیری جوان دل باشد قضیه متفاوت است. بانوی 81ساله شیرازی در مسابقات دو و میدانی چین مدال طلا گرفته است.