3
یکشنبه 12 مرداد 1399
شماره 8003
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شهردار تهران با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا موجب شده در طول 5‌ماه گذشته درآمد هتل شهر نزدیک صفر باشد، اعلام کرد: «از ۸کارگری که با آنها تمدید قرارداد نشد، 4نفر به شرکت‌های زیر مجموعه معرفی شده‌اند.»
« مالکان ساختمان‌هایی که اصول مربوط به مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی را رعایت کنند، مشمول تخفیف و بسته‌های تشویقی در عوارض می‌شوند»؛ این خبر را رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران اعلام کرد.
مدیرعامل متروی تهران از تزریق 450میلیارد تومان انتشار اوراق مشارکت برای تأمین منابع مالی توسعه خطوط 3، 6 و 7 متروی پایتخت خبر داد و از خبرهای خوش برای توسعه شاهرگ حیاتی تهران رونمایی کرد.
بازدید میدانی خبرنگار همشهری از مسیر پیاده و دوچرخه در خیابان ایرانشهر

دوچرخه راهش را کنار سواره‌ها باز می‌کند

صفا صبوری دیلمی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران: برآورد ما این است که در تهران باید حدود 20هزار کیلومتر پیاده‌‌رو و مسیر دوچرخه‌سواری خوب داشته باشیم و ساخت آن 40سال طول می‌کشد سیدمهدی معینی، کارشناس شهرسازی: در جایی مثل خیابان ایرانشهر فرهنگ خودرو همچنان مسلط است؛ حتی پارک دوبله هم در آن دیده می‌شود
در جنوب خیابان ایرانشهر و جایی که به میدان فردوسی می‌رسد، خبری از مسیر دوچرخه نیست. بالاتر از خیابان سمیه در سمت غرب کفپوش زرد‌رنگ مخصوص نابینایان نصب شده است.