3
یکشنبه 8 تیر 1399
شماره 7973
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تهران از نگاه شهردار چگونه شهری باید باشد؟

یادداشت
بررسی مجموعه سخنان و عملکردهای شهردار تهران شهر ایده‌آل مورد نظر ایشان را مشخص می‌کند؛ ار‌ائه ویژگی‌ها و مشخصات شهر آرمانی شهردار، کمک می‌کند که شهروندان با آشنایی با مختصات آن، در جهت تحقق آن همراهی و مشارکت کنند و کادر مدیریتی شهرداری نیز هم‌راستا در این مسیر شهردار را همراهی کنند.
آموزش
زنگ مدرسه تابستانی تهران از دیروز با برگزاری کارگاه گویندگی، اجرا و نمایش با حضور مهتاب نصیرپور و منصور ضابطیان به صدا در آمد و به‌طور رسمی کار خود را آغاز کرد.

آبی که رفته به فضای سبز بازمی‌گردد

صبح دیروز تفاهمنامه ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب خرگوش‌‎دره میان شهرداری و شرکت آب‌ و فاضلاب تهران امضا شد
در روزگاری که دائم به جمعیت شهرها افزوده می‌شود، این میزان آب موجود پشت سدها، قنات‌ها و منابع زیرزمینی است که رو به کاهش می‌گذارد.

62درصد هوای تابستان در آلودگی گذشت

شمار روزهای آلوده سال99 تهران دورقمی شد. در پی پیش‌بینی‌های روزنامه همشهری درخصوص تابستانی آلوده در هوای پایتخت، 5روز از 8روز تیرماه امسال آلودگی هوا ثبت شده است.
فرحزاد دهکده گردشگری می‌شود
نتیجه آخرین جلسه کمیته بازآفرینی تهران
سی و چهارمین جلسه کمیته خدمات زیرساخت ستاد بازآفرینی پایدار کلانشهر تهران با محوریت ساماندهی محله فرحزاد با حضور فرماندار تهران، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار منطقه۲ و جمعی از مدیران شهرداری تهران و سایر دستگاه‌های اجرایی و شورایاری محله فرحزاد برگزار شد.