3
پنج شنبه 8 خرداد 1399
شماره 7951
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
بهار سال قبل پروانه‌ها به تهران آمده بودند و امسال ملخ‌ها نزدیک شهر شده‌اند. فصل بهار همیشه با زنده شدن طبیعت همراه است و امسال که تردد و فعالیت انسانی به‌دلیل محدودیت‌های کرونا کمتر شده بود، طبیعت فرصت بیشتری برای احیای خود پیدا کرده است.
درصورتی‌که شهروندان تهرانی الزام استفاده از ماسک را رعایت نکنند، از ورود افراد بدون ماسک به شبکه مترو جلوگیری می‌شود.
در شهر
ریحانه محبی، دختر جوانی که به‌تازگی پیوند قلب انجام داده بود در مراسم جشن نفس99 که با حضور شهردار تهران برگزار شده بود آرزو کرد عکاس شود.
در پی احداث و توسعه 4بوستان تا پایان مردادماه در شهر تهران رخ می‌دهد

50هکتار بوستان جدید هدیه تابستانی به شهروندان

از سال 96تا حالا 15قطعه باغ و اراضی مشجر به مساحت تقریبی 66هکتار تملک و تبدیل به بوستان‌ عمومی شده است و 17قطعه باغ در آستانه تملک قرار دارد
گزارش
زمانی باغ‌های تهران شهره بود، اما سالیانی نه خیلی دور و نه خیلی نزدیک بسیاری از این باغات به برج‌های بلند تبدیل شد تا با لغو مصوبه برج‌باغ و مصوبه جدید، تملک برخی از باغات باقیمانده و تبدیل به بوستان‌های عمومی در دستور کار قرار بگیرد.

افزایش ۱۶درصدی معاینه فنی در پایتخت

ستاد معاینه فنی خودروهای شهر تهران از افزایش ۱۶درصدی معاینه فنی در اردیبهشت خبر داد.
خبرهای کوتاه
عملیات مرمت و بازسازی خانه امیرخسرو افشار که در زمره آثار ثبت شده ملی است، طبق برنامه توسط سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران ادامه دارد.
PDF شهر
کوتاه شهر
در گزارش اصلاح لایحه پیاده‌راه‌ها که روز دوشنبه در صفحه 3 شهری همشهری منتشر شد در گزارشی با عنوان «تلاش برای بازگشت زندگی به پیاده‌روها» و مطلبی با تیتر «در ستایش نقاط مکث شهری» به نقل از «وحید نوروزی» دکترای محیط‌زیست درج شد که سمت ایشان به اشتباه مشاور معاونت حمل‌ونقل شهرداری تهران آورده شده بود و بدین وسیله اصلاح می‌شود.