3
پنج شنبه 28 فروردین 1399
شماره 7918
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سرزندگی و آرامش محلات در زمانه کرونایی

ترانه شهر
این روزها همه در تب و تاب این هستیم که چه کنیم که بهترین کار باشد؟! تصمیمات دولت از قرنطینه کامل تا رها کردن همه‌‌چیز به‌دست تقدیر، راهی میانه را انتخاب کرده است و در حال حاضر بعضی‌ها چند ساعتی سر کار می‌روند.
ویژه
روزانه به‌صورت میانگین از 7هزار و ٧١۶ لیتر مواد ضدعفونی آب‌ژاول برای ضدعفونی ٢۴۵ میدان و بازار میوه و تره‌بار در سطح شهر تهران استفاده می‌شود.
با نزدیک شدن به نیمه بهار، کاشت درخت در کمربند سبز تهران سرعت گرفته است. این در حالی است که عملیات تبدیل محدوده جنگل‌کاری مسگرآباد به بوستان جنگلی نیز آغاز شده و تا یک‌ماه دیگر اقدامات لازم برای این منظور به پایان می‌رسد. با این اوصاف کمربند پایتخت در اواخر اردیبهشت‌ماه امسال، سبزتر خواهد شد و این چنین، ریه تنفسی تهران بیش از پیش به کمک محیط‌زیست شهر می‌آید.
عکس خبر
عصر دیروز رزمایش همدلی ضدعفونی معابر جنوبی شهر تهران با حضور محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران و سردار یزدی فرمانده سپاه تهران برگزار شد.

هوای دستفروشان هوای همه مردم است

بررسی وضعیت و راهکارهایی برای معضل معیشتی دستفروشان در روزهای مقابله با بحران کرونا
گزارش
وقتی خبر کرونا در شهر پیچید، از روزهای آخر اسفند طرح جمع‌آوری دستفروشان برای جلوگیری بیشتر از شیوع کرونا تصویب شد و دستفروشانی که معیشت آنها از راه فروش لوازمی که در بساط داشتند، تامین می‌شد، دیگر امکان فعالیت پیدا نکردند.
دیپلماسی شهری تهران برای شکست کرونا

دیپلماسی شهری تهران برای شکست کرونا

شهرداری تهران با تبادل تجربیات موفق میان تهران و شهرهای بزرگ دنیا، راهکارهای موفق قطع زنجیره ابتلا به کرونا را کسب می‌کند
تبادل تجربه‌های موفق میان کشورهای پیشرو در کنترل کرونا، سرعت یافتن راهکارهای مؤثر و کارآمد برای مقابله با کرونا آن هم در ابرشهری همچون تهران که قرمزترین شهر کشور در میزان شیوع به کروناست را افزایش داده است.
خبرهای کوتاه
علت کاهش ساخت پارکینگ‌های جدید در شهر تهران، نرخ پایین ورودی و سوددهی‌نداشتن برای سرمایه‌گذار است.