3
پنج شنبه 24 بهمن 1398
شماره 7880
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون شهردار تهران معتقد است: اعتراض حق مطلق مردم است اما رویه و سطح‌بندی‌هایی دارد و باید براساس آنها دست به اعتراض زد. محمدرضا جوادی‌یگانه درباره پیوست اجتماعی زیرگذر استاد معین که نتوانست مانع اعتراضات مردمی شود، به ایلنا گفت: «همواره مسئله احداث پروژه‌های شهری از احداث یک جاده گرفته تا پمپ بنزین محلی و حتی جانمایی مخازن زباله با منافع و مزاحمت‌هایی مواجه است.
روز گذشته به‌صورت رسمی یکی از پلتفرم‌های‌ آنلاین خدمات گردشگری در کشور هک‌شدن تعدادی از سرورهای خود و افشای برخی اطلاعات کاربرانش را اعلام کرد که باعث ایجاد موجی جدید درباره مسئله امنیت اطلاعات کاربران ایرانی شد.
عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به توافق شورای شهر تهران با حناچی برای بهره‌برداری به‌موقع از آسانسورهای ایستگاه‌های جدید مترو از فعال شدن آسانسورهای ایستگاه‌های جدید پس از 2‌ماه خبر داد.
شهرسازی
دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به رئیس سازمان بهزیستی، ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای افراد دارای معلولیت را اعلام کرد.

امکان میلیاردی شدن ترددهای سالانه مترو

با رسیدن بودجه‌ها و قطارهای وعده داده شده می‌توان در کمتر از یک‌سال 14ایستگاه به ترددهای زیرزمینی افزود
گزارش
اگر وعده بودجه‌های لازم برای توسعه متروی تهران محقق شود، در کمتر از 12ماه پیش رو می‌توان جابه‌جایی‌های این سامانه ترددی را به 1.1میلیارد سفر سالانه رساند. این هدفی بزرگ و تاریخی در 21سال فعالیت متروی پایتخت است.

جمع‌آوری حدود 43تن زباله خشک و‌ تر در پایان راهپیمایی 22بهمن

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از جمع‌آوری حدود 43تن زباله با پایان مراسم راهپیمایی 22بهمن خبر داد.
افزایش ۳۰ درصدی فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌ها
معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها از تصویب فوق‌العاده جذب کارکنان شهرداری‌های کشور، به استناد قانون نظام هماهنگ پرداخت کارکنان دولت، در جلسه روز چهارشنبه ۲۳ بهمن‌ماه هیأت دولت خبر داد.
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از الزام نصب نرم‌افزار محاسبه پیمایش سوخت توسط رانندگان سرویس مدارس برای برخورداری از سهمیه سوخت تخصیصی خبر داد.