3
پنج شنبه 23 آبان 1398
شماره 7805
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طرح جدید ترافیک مسافران مترو را افزایش داد

اخبار
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: اجرای طرح جدید ترافیک سبب افزایش تعداد مسافران مترو شده است.
ویژه
به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران، نگاه به مقوله پسماند باید کاهش تولید آن و کاهش ورود پسماند به آرادکوه باشد و این موضوع سیاست جدید شهرداری تهران است.
مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیک با اشاره به اینکه طرح جدید ترافیک یکی از دستاوردهای مدیریت شهری است، ‌گفت: از طرح‌های فنی منتقدین استقبال می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از نوسازی 150دستگاه اتوبوس دوکابین تا پایان سال خبر داد.
شهر
«ما اگر آرزوهای بزرگ برای زندگی و شهر خود نداشته باشیم، هیچ‌وقت به آنها دست پیدا نخواهیم کرد؛ وظیفه ما این است که بتوانیم آرزوهای بزرگ و صحیحی داشته باشیم.»

شهر در تسخیر خودرو و دود

مصوبات بر زمین مانده کمیته اضطرار یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش آلاینده‌های جوی این روزهای تهران است
گزارش
ماجرای آلودگی هوای تهران به حاشیه جلسه هیات دولت رسیده ‌است؛ جایی که شهردار تهران از همه شهروندان دعوت کرد تا از خودروهای تک سرنشین کمتر استفاده کنند.
PDF شهر
کوتاه شهر
رئیس شورای شهر تهران دیروز در جریان بازدید از منطقه18 پایتخت، در جمع شورایاران منطقه حاضر شد و ضمن گفت‌وگو با آنان، 4راه‌حل را برای رفع مشکلات متروی این منطقه از شهر تهران مطرح کرد.
آمار صندوق ذخیره کارکنان شهرداری حاکی از کاهش 30درصدی مانده مطالبات معوق صندوق از مراکز هزینه شهرداری تهران در پایان نیمه نخست سال‌جاری، نسبت به ابتدای سال است.
فرونشست گاه‌وبی‌گاه در شهر تهران به چالشی بزرگ تبدیل شده است؛ چنان‌که عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران پدیده فرونشست را یکی از 3 چالش بزرگ پایتخت قلمداد می‌کند.