3
سه شنبه 30 مهر 1398
شماره 7790
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در نشست تخصصی «بهسازی لرزه‌ای نسبی ساختمان‌های متداول شهر تهران» از عدم‌نظارت بر بازار مسکن و عمر مفید پایین ساختمان‌ها در تهران و کشور گفت. به گزارش شهرنوشت، سیدفرید موسوی در این نشست، عنوان کرد: «ایران کشوری حادثه‌خیز و جزو ۱۰ کشوری است که بالاترین میزان ریسک‌پذیری را دارد.
نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه معافیت‌های مالیاتی باید براساس چارچوب منطقی باشد، گفت: اگر معافیت‌ها به‌نحوی باشد که توجیه نداشته باشد، باعث کاهش چشمگیر درآمدهای دولت و شهرداری‌ها می‌شود.
قرار است با آزاد‌سازی‌ پادگان 06در منطقه4و تبدیل آن به فضای عمومی نیم مترمربع به سرانه فضای سبز هر نفر در منطقه اضافه شود.

بقای دوچرخه‌ها در فصل سرد

روند رو به رشد استفاده از دوچرخه‌ در شهر تحت‌تأثیر افزایش بارندگی‌ها قرار می‌گیرد
آلودگی هوای شهر‌های بزرگ در فصل سرما خود را بیشتر نشان می‌دهد؛ در همان فصلی که استفاده از دوچرخه و پیاده‌روی به بهانه سرما کمتر می‌شود.

وجود 22هزار پلاک ناایمن در تهران

رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران از افزایش ساخت‌وسازها بر روی گسل‌ها در شهر تهران خبر داد و از این موضوع ابراز نگرانی کرد.
تدوین ضوابط برای جابه‌جایی هوشمند مسافر، اولویت و فوریت داشت
مشاور معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اولویت شهرداری بعد از تثبیت ضابطه‌مندی، این است که فعالیت ارائه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر به نفع عموم مردم توسعه یابد و تسهیل شود، خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در فضای رقابتی قیمت‌گذاری شرکت‌های مسافربر اینترنتی مداخله نخواهد کرد.