3
دو شنبه 25 شهریور 1398
شماره 7760
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

هفته حمل‌ونقل پاک و مسئولیت ما

یادداشت
هفته بین‌المللی حمل‌ونقل پاک، رویدادی جهانی است برای توجه به همه مزیت‌هایی که خودروها از شهرهای ما گرفته‌اند و به جای آن آلودگی، ترافیک، سروصدا، کم تحرکی و کاهش تعاملات انسانی را جایگزین کرده‌اند.
ویژه
همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در بیش از ۱۱۰ کتابخانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران نمایشگاه کتاب برگزار و بیش از پنج هزار عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس بر روی پرتال امور کتابخانه‌های این سازمان به نمایش گذاشته می‌شود.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه مترو با اشاره به حفاری بیش از 1870 متر تونل در توسعه جنوبی خط 6 متروی تهران در دوره جدید مدیریت شهری، گفت: «این حفاری با استفاده از دستگاه TBM و به روش مکانیزه انجام شده است.
مناسبت
چهلمین سالگرد درگذشت آیت‌الله سیدمحمود طالقانی دیروز در بهشت‌زهرا س و در محل مزار ایشان و با حضور تعدادی از اعضای خانواده ایشان برگزار شد.

پیش‌بینی کاهش ترافیک مهرماه نسبت به سال97

معاون شهردار تهران: دولت با تغییر ساعت کاری دستگاه‌ها در هفته اول مهر مخالفت نکرده است
گزارش
در پی اصلاح ساختار طرح‌های ترافیکی پایتخت طی 20‌ ماه اخیر، پیش‌بینی می‌شود ترافیک مهرماه نسبت به سال گذشته نیز کاهش داشته باشد.
شهردار تهران درفکر سه‌شنبه‌ بدون خودرو

شهردار تهران درفکر سه‌شنبه‌ بدون خودرو

شهردار تهران در تازه ترین توییت خود از عمل جراحی که به‌تازگی انجام داده است و محدودیت های پیش رو برای حضور در پویش سه شنبه های بدون خودرو نوشت.
بازارهای میوه و تره‌بار باید در دسترس همه شهروندان باشد
در بازدید 4 ساعته رئیس کمیسیون سلامت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران از میدان مرکزی میوه و تره‌بار، راهکارهای توسعه کیفی و کمی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار و سازوکارهای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر این مراکز خدماتی به شهروندان، مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.
PDF شهر
کوتاه شهر
مهلت ارسال آثار به بزرگ‌ترین پویش تصویرگری تهران با موضوع «شهری که من دوست دارم» با حضور بیش از 9 هزار و 400 کودک و نوجوان به پایان رسید.