3
یکشنبه 10 شهریور 1398
شماره 7749
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

طی کردن باقی راه

یادداشت
عمر شورای پنجم از نیمه خود گذشته است. در مدت باقیمانده چه اقداماتی می‌توان انجام داد؟ برنامه‌هایی که فرصت آنها در کمتر از دوسال آینده مهیاست.
ویژه
عضو فراکسیون مدیریت شهری و روستایی مجلس‌ با بیان اینکه شورای شهر قدرت اجرایی ندارد که در جهت توسعه حمل‌ونقل پاک گام بردارد
شهردار کرج گفت: اقدامات اولیه احیای فضای واگذار شده کاخ مروارید به شهرداری کرج در حال انجام است و تلاش می‌کنیم دومین باغ گل‌های کرج را در این کاخ ایجاد کنیم.
محیط‌ زیست
رئیس کمیسیون محیط‌زیست شورای شهر تهران گفت: در شهرداری تهران باید دغدغه حفاظت از درختان ولیعصر وجود داشته باشد اگرنه هیچ سازمان و نهاد دیگری این خیابان و درخت‌هایش را حفظ نمی‌کند.
حناچی در مراسم اهتزاز پرچم «یا حسینع» در اراضی عباس‌آباد:

محرم راهنمای آزادگان جهان است

گزارش
صبح نخستین روز‌ ماه محرم پرچم سیاه عزاداری اباعبدالله در باغ هنر به اهتزاز درآمد و مانند هرسال برنامه‌های دهه محرم شهرداری پایتخت با برافراشتن این پرچم آغاز شد.

مرز محدوده کنترل آلودگی هوا از همت به رسالت منتقل نمی‌شود

مشاور اجتماعی و اطلاع‌رسانی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از منتفی شدن پیشنهاد جابه‌جایی مرز شمالی محدوده کنترل آلودگی هوا از همت به رسالت خبرداد.
تعیین سقف سنی برای مدیران شهرداری تهران
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در مورد جزئیات لایحه انتصاب جوانان در پست‌های مدیریتی شهرداری تهران توضیحاتی را ارائه کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
شهردار اهواز با بیان اینکه پیمانکار پروژه قطار شهری اراده جدی برای اتمام پروژه ندارد، گفت: بنای ما این است که پیمانکار را خلع‌ید کنیم و کار را به نحو دیگری جلو ببریم.