3
پنج شنبه 19 اردیبهشت 1398
شماره 7658
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، از مدیران و کارشناسان اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری این معاونت خواست تا در جهت تولید استانداردهای مورد نیاز در حوزه فعالیت‌های عمران شهری تلاش کنند.
با تصویب لایحه مالیات بر ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی مشکلات بسیاری در شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور به‌وجود می‌آید.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان سازمان و مدیران میادین میوه و تره‌بار با تأکید بر جلب رضایتمندی شهروندان به‌عنوان مهم‌ترین هدف این سازمان، تأکید کرد.
مالی
نشست هم‌اندیشی شهرداران کلانشهرها با قائم‌مقام و مدیران بانک مرکزی، سازمان شهرداری‌ها و سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور به‌منظور بررسی روند انتشار اوراق مشارکت اجرای طرح‌های مربوط به حمل‌ونقل عمومی و کاهش آلوگی هوا و بازآفرینی شهری در ساختمان بانک مرکزی تشکیل شد.

بازپس‌گیری 100ملک به نفع شهر

اعضای شورای شهر تهران اعلام کردند: شفافیت و مبارزه با فساد ادامه می‌یابد
گزارش
آغاز شورای پنجم شهر تهران با یک پیگیری توأمان شد؛ بازپس‌گیری املاک شهرداری که به قیمت‌های بسیار پایین به اشخاصی خاص واگذار شده بود. حالا خبر می‌رسد یک‌بیستم این املاک یعنی 100پلاک با حکم قضایی پس گرفته شده و در اختیار شهرداری قرار گرفته است.
تحویل ساختمان قدیمی روزنامه اطلاعات به شهرداری

تحویل ساختمان قدیمی روزنامه اطلاعات به شهرداری

شهردار تهران از ساختمان روزنامه قدیمی اطلاعات بازدید کرد؛ بازدیدی که نتیجه‌اش تحویل این بنا پس از مدت‌ها بلاتکلیفی به شهرداری تهران بود. اینطور که اعلام شده ساختمان روزنامه قدیمی اطلاعات به سازمان املاک و مستغلات تبدیل خواهد شد.
شناسایی ۵نقطه در تهران برای توسعه «حیات شبانه»
شناسایی ۵نقطه در تهران برای توسعه «حیات شبانه»
عضو هیأت‌رئیسه شورای شهر تهران از شناسایی ۵نقطه در شهر برای توسعه حیات شبانه در پایتخت خبر داد.
PDF شهر
کوتاه شهر
حل اختلاف پلیس و شهرداری تهران/ادامه اجرای طرح پنجشنبه گردشگری بدون خودرو/تزریق رنگ به منطقه‌ای خاکستری
مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به روند تکمیل و ایمن‌سازی‌ جهت بازگشایی ایستگاه‌های بسیج و میدان محمدیه، گفت: مسافرگیری از بخش شرقی- غربی خط 7تا تابستان سال‌جاری محقق می‌شود.