3
سه شنبه 30 بهمن 1397
شماره 7606
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

خیابان‌ها را آزاد کنید

یادداشت
بیش از 230 سال پایتختی از تهران چه باقی گذاشت؟ جز توسعه نامتوازن، ازدحام جمعیت، اقلیم از دست‌رفته و بحران‌های زیست‌محیطی و ترافیک و ترافیک و ترافیک و آلودگی.
ویژه
نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه انتقال امور اداری به سیستم مجازی، راهکاری اساسی برای کنترل ترافیک پایتخت است، گفت: «کلانشهر تهران مشکل جدی حمل‌ونقلی دارد.»
شهر
شهردار تهران با گروهی از سرمایه‌گذاران پروژه‌های شهری کشور ترکیه روز گذشته ملاقات کرد و در این دیدار برخی از طرح‌های قابل سرمایه‌گذاری پایتخت را که در لایحه بودجه سال 1398شهرداری در 26عنوان ذکر شده بود ارائه کرد.

باغ‌ها برج نمی‌شوند

شهردارتهران: نگاه مدیریت شهری درباره باغ‌ها تغییر کرده و قرار است تغییر کاربری باغات به محیط‌عمومی به شرط حفظ باغ صورت گیرد
گزارش
گذاشتیم به تعداد اندک برسند تا به فکر‌شان بیفتیم... گذاشتیم درختان بی‌شمار بسوزند، قطع شوند، خشک شوند، زنده به گور شوند... در انتظار جرعه‌ای آب بمانند...
آماده‌سازی ۶ ایستگاه مترو تا پایان سال

آماده‌سازی ۶ ایستگاه مترو تا پایان سال

۹ کیلومتر جنوبی از خط ۶ با 3ایستگاه دولت‌آباد، بعثت و میدان شهدا و ۷.۵کیلومتر در بخش شمالی خط 7با 3 ایستگاه دانشگاه تربیت‌مدرس، میدان صنعت و هلال‌احمر جمعاً ۶ایستگاه مترو از خطوط ۶ و ۷ هستند که تا پایان سال آماده می‌شوند.
جشنواره‌های فرهنگی؛ محورهای شهرهای خلاق
جشنواره‌های فرهنگی؛ محورهای شهرهای خلاق
در هفته آخر بهمن‌ماه امسال با پایان یافتن جشنواره ملی فیلم فجر، جشنواره‌های موسیقی و تئاتر آغاز شدند.
PDF شهر
کوتاه شهر
سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران با حضور پیروز حناچی، رونمایی شد