3
شنبه 21 مهر 1397
شماره 7502
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شهردار تهران در حکمی «پوریا سوری» را به سرپرستی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران منصوب کرد. پیش از این محمدعلی کریمی رئیس مرکز ارتباطات بود. سوری، سابقه ریاست مرکز ارتباطات سازمان میراث فرهنگی را در کارنامه خود دارد. وی همچنین عهده‌دار معاونت تبلیغات مرکز ارتباطات شهرداری تهران بود.
رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور تغییر گفتمان در این سازمان را ضروری ذکر کرد.
شورا
بحران در شورای شهر، معرفی 4شهردار به مراجع قضایی و بازداشت 13نفر از کارکنان شهرداری کرج بخشی از اتفاقات هفته‌ گذشته در استان البرز است.
کمربند سبز تهران تا پایان سال به 41هزار و 500هکتار می‌رسد

1250هکتار جنگل‌کاری تا پایان سال

گزارش
کمربند سبز پیرامون شهر تهران تا پایان سال97 در شرایطی به بیش از 41هزار و 500هکتار می‌رسد که طبق اسناد فرادست کمتر از 9هزار هکتار تا پایان برنامه‌های توسعه کمربند سبز پایتخت باقی خواهد ماند.

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ و بسته بندی با حضور زریر نگین تاجی معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران، محمدجواد حق‌شناس عضو شورای شهر تهران و محمد رئوف قادری مدیرعامل شهر آفتاب افتتاح شد.
اتصال به سامانه هشدار سریع زلزله
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه سامانه هشدار سریع زلزله برای صدور هشدار سایر مخاطرات ازجمله سیل هم قابلیت استفاده دارد، گفت که لازم است سایر دستگاه‌های مرتبط در شهر تهران ازجمله شریان‌های حیاتی، مترو و... به این سامانه متصل شوند تا به هنگام وقوع زلزله بتوانند از امکانات آن بهره ببرند.