3
پنج شنبه 18 مرداد 1397
شماره 7452
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
تحریم‌ها حتی روی واردات بدنه کارت ملی هوشمند هم اثر گذاشته و حالا باید منتظر ماند و دید آیا همانطور که سازمان ثبت احوال اعلام کرده تا آبان‌ماه موفق به تولید بدنه کارت ملی‌های جدید می‌شوند یا خیر. از زاویه طنزی که اغلب به این ماجرا نگاه کرده‌اند، بگذریم، گرفتن کارت ملی آنگونه برای برخی دردسرساز شده که شاید اکنون خدا خدا کنند، ضرورت داشتن این کارت منتفی شود. کافی است یک‌بار با فردی دارای معلولیت، یک‌سالمند یا یک‌ خانم باردار که می‌خواهد در دفاتر پست اقدام به ثبت‌نام و طی کردن مراحل مرتبط برای گرفتن کارت ملی هوشمند کند، همراه شوید تا مفهوم این دردسر را به خوبی درک کنید.
مدیرعامل برج میلاد اعلام کرد: در بازدید فرزانه صادق، مدیرکل شهرسازی و طرح‌های شهری، سیدحمید موسوی، مدیرکل معماری و ساختمان و مدیران سازمان سرمایه‌گذاری از پروژه فاز دوم یادمان ملی ایرانیان، موارد ایمن‌سازی‌، ادامه اجرای پروژه فاز دوم برج میلاد، تکمیل طرح جامع برج میلاد و تعیین‌تکلیف نحوه ارتباط سایت برج میلاد با کاربری‌های اطراف این مجموعه مورد بررسی و تبادل‌نظر قرار گرفت.
‌جوان‌ترین عضو شورای شهر تهران به روزنامه همشهری آمد تا ضمن تبریک روز خبرنگار، از بخش‌های مختلف روزنامه نیز بازدید کند. حجت نظری با حضور خود در تحریریه، چند خبر هم داشت. او به اهمیت حوزه گردشگری شهری اشاره کرد و خواستار توجه به این امر که می‌تواند هم باعث نشاط شهروندی شود و هم درآمدهای بخش پایدار شهر را افزایش دهد، شد.

شهرداری به نقد نیاز دارد نه تبلیغ

به مناسبت روز خبرنگار شهردار تهران از موسسه همشهری بازدید کرد
پس از سال‌ها، یکی از شهرداران تهران در روز خبرنگار به روزنامه‌ای آمد که با نام شهرداری شناخته می‌شود. سخنان سیدمحمدعلی افشانی در بازدید از ساختمان مرکزی روزنامه همشهری در خیابان ولیعصر یک موضوع اصلی داشت و آن «اصلاحگری» نقد بود؛ چنان‌که او خبرنگاران را مصلحان اجتماعی نامید.
امضای تفاهمنامه احداث بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی کشور

امضای تفاهمنامه احداث بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی کشور

تفاهمنامه احداث بزرگ‌ترین مرکز معاینه فنی کشور با حضور پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران و شهردار منطقه 4 امضا شد. به گزارش مهر، در نشست امضای این تفاهمنامه محسن پورسیدآقایی در سخنانی با اشاره به احداث مرکز معاینه فنی جدید در منطقه 4 گفت: با احداث مرکز معاینه فنی جدید و مکان‌یابی مناسب، ترافیک شدید به‌وجود آمده در مرکز معاینه فنی سراج و خیابان‌های اطراف برطرف خواهد شد.
قانون مالیات بر ارزش افزوده، چرخش جدی در سیستم مدیریت شهری
نشست فراکسیون مدیریت شهری و شوراها با حضور رئیس شورای‌عالی استان‌ها، روسای کمیسیون‌های مجلس و نمایندگان شوراهای استان‌های سراسر کشور در محل کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از افتتاح کارخانه استحصال خاک و نخاله واقع در آبعلی با ظرفیت 3300تن نخاله ساختمانی با همکاری یک شرکت خصوصی در شهریور‌ماه سال‌جاری خبر داد.
ساختمان چندمنظوره سرای محلات ولیعصر جنوبی و شهید رجایی جهت بهره‌مندی شهروندان منطقه 18با حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افتتاح شد.
در سمپوزیوم زنجان شهر پیشرو اکو که در سالن همایش‌های مؤسسه فرهنگی اکو با حضور معاون اقتصادی رئیس‌جمهور و جمعی از مسئولین کشوری و استانی برگزار شد، محمد مهدی مظاهری، رئیس مؤسسه فرهنگی اکو نخستین نشان این کنفرانس و دبیری کنفرانس بین‌المللی شهرداران عضو را به شهردار زنجان اعطا کرد.