3
یکشنبه 14 مرداد 1397
شماره 7448
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حاشیه‌نشینی در شهرهای خشک

برخورد نزدیک
آب این مایه حیات، با زندگی همه جانداران در ارتباط است. شهرها تولد خود را مرهون وجود رودخانه‌های بزرگ و عظیم می‌دانند، اما عدم‌مدیریت صحیح آن، جوامع بشری را با مشکلات عدیده مواجه ساخته است.
ویژه
وزیر نیرو در شورای‌عالی استان‌ها/بازگشت آب به چشمه‌علی/بازنگری مدیریت محله/راه‌اندازی مرکز آموزش فرامنطقه‌ای مدیریت پسماند
تاریخ
تهران در طول عمر 111ساله شهرداری اگرچه توانست در چهار دوره گام‌های بزرگی بردارد، اما همواره مدیران شهری‌ عمدتا توسعه طلب بودند و دغدغه رشد کالبدی شهر را داشتند یا دست‌کم به‌منظور تأمین اعتبار مالی بیشتر برای شهرداری در برابر وسوسه توسعه کالبدی شهر یارای مقاومت نداشتند.

مدیریت آب در دروازه کویر

شهر
در زمان ساخت تصفیه‌خانه فاضلاب و انتقال پساب به نزدیک شهرهای یزد، زارچ و شاهدیه، مشکلات محیطی باعث اعتراض مردم منطقه شد و سهمیه‌ای برای جبران این خسارت‌ها و اجرای فضای سبز به شهرداری‌های این 3شهر اختصاص داده شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ضمن حضور در کارگاه پروژه احداث پل های تقاطع غیرهمسطح بلوار ارتش با بزرگراه‌های امام علیع و شهید صیاد شیرازی، آخرین وضعیت اجرایی ادامه شمالی بزرگراه شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع خیابان صنایع تا تقاطع بلوار ارتش را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.