3
سه شنبه 5 تیر 1397
شماره 7415
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پل‌های مکانیزه از کار افتاده

برخورد نزدیک
تهران640کیلومترمربع مساحت دارد. در این شهر که وسعت بزرگراه‌های آن در حدود 550کیلومتر است و خیابان‌های بزرگ و کوچک بسیاری دارد، بیش از 620پل عابر پیاده جای گرفته‌است.
ویژه
مدیرکل معماری و ساختمان معاونت شهرسازی شهرداری تهران گفت: شهروندان مزاحمت‌های ساخت‌وساز شهری را به ۱۳۷ و ۱۸۸۸ اطلاع دهند.
سرانجام حساب کاربری رسمی سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران راه‌اندازی شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در نشست سیاستگذاری پهنه فرهنگی رودکی بر لزوم توجه به‌نظرات مردم و جنبه‌های اجتماعی طرح تأکید کرد.
در آستانه بازگشایی فاز نخست خط 7پس از یک سال، معاون شهردار تهران صراحتا اعلام کرد: «مدیرانی که خط ٧مترو را افتتاح کردند خلافکار هستند.» خرداد سال گذشته بود که خط 7با دستور شهردار وقت به‌علت ایمنی کم تعطیل شده بود.

مردم باید به اطلاعات شهرداری دسترسی داشته باشند

شهردار تهران ایجاد رضایت در شهروندان را مهم‌ترین اولویت شهرداری دانست
شهر
عصر دیروز دومین همایش فصلی مدیران شهرداری تهران در سال97 با حضور شهردار پایتخت و همه معاونانش، رئیس و اعضای شورای شهر تهران برگزار شد.

آغاز به‌کار خانه شعر عباس‌آباد، از تابستان

مدیرعامل شرکت نوسازی اراضی عباس‌آباد گفت: طی تفاهمنامه‌ای که بین شرکت نوسازی عباس‌آباد و سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران امضا شد، خانه شعر و ادبیات به این شرکت استرداد شد.
پل آزمایش؛ دومین پروژه تغییر وضعیت پل‌های موقت تهران
مدیر گروه تعمیر و مقاوم‌سازی پل‌های شهر تهران، پروژه مقاوم‌سازی‌ و تغییر وضعیت پل کریمخان زند را در مقایسه با سایر گزینه‌های پیشنهادی، راهکاری بهینه و اقتصادی دانست.

بازنگری ساخت‌وساز در بافت تاریخی تهران

خبر
تغییر الگوی توده‌گذاری و درصد بنای احداثی در بافت‌های تاریخی، در بازنگری طرح جامع و تفصیلی مورد توجه قرار خواهد گرفت.
PDF شهر
کوتاه شهر
سعید اوحدی، رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در مراسم تقدیر از تلاش‌های همکاران در فعالیت‌های مناسبتی بهار ۱۳۹۷، گفت: «با توجه به اینکه مسئولیت تبلیغاتی و فرهنگی فعالیت‌های حمایت از کالای ایرانی تا پایان سال بر عهده سازمان فرهنگی هنری است، برنامه‌های آینده با هدف حمایت از کالای ایرانی و به‌صورت محله‌محور برگزار می‌شود.» شهرنوشت
بخشودن کسی که به تو بدی کرده، تغییر گذشته نیست، تغییر آینده است.ماهاتما گاندی