3
یکشنبه 27 خرداد 1397
شماره 7407
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پوست خربزه‌ای برای مدیریت شهری

یادداشت
ظاهرا قرار نیست مدیریت شهر تهران در دوره جدید آرامش داشته باشد. اگر تا دیروز باز‌شدن پرونده برج میلاد مدتی مدیران شهری را به خود مشغول کرده بود، حالا باز‌شدن پرونده کیوسک‌داران شهر تهران با گردش مالی برای جامعه آماری 30هزار نفره می‌تواند دست‌مایه خوبی برای چالش‌های چند ماه آتی باشد.
ویژه
یک هفته نمی‌شود که معاون فنی و عمرانی جدید شهرداری تهران بر صندلی ساختمان خیابان حافظ شمالی تکیه زده ‌است. ایرج معزی درست از همان روز نخستین آغاز فعالیت در معاونت فنی و عمرانی سراغ پروژه‌های عمرانی رفت و از آنها بازدید کرد.

جمعه عزیز

درباره دستاوردهای پخش مسابقه ایران و مراکش در فضاهای عمومی شهر
جام جهانی
«عزیز بوهادوز» حالا در ایران دوست‌داشتنی‌ترین بازیکن فوتبال است. او تا پیش از بازی با ایران، بازیکنی ناشناخته بود. حتی در مراکش هم نام او در فهرست بهترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها قرار نمی‌گرفت.

جابه‌جایی ۱۷۱ هزار مسافر مترو در روز عید سعید فطر

۱۷۱ هزار مسافر در روز عید سعید فطر توسط مترو جابه‌جا شدند. فرنوش نوبخت، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه گفت: مترو از صبح جمعه تا پایان مراسم به‌صورت رایگان به نمازگزاران خدمت‌رسانی کرد و جابه‌جایی ۱۷۱ هزار نفر با این ناوگان حمل‌ونقل ریلی درون‌شهری ایمن، در این روز به ثبت رسید.
پیام تسلیت شهردار تهران به مناسبت درگذشت دکتر محمد امین قانعی راد
شهردار تهران در پیامی درگذشت دکتر محمدامین قانعی‌راد، جامعه شناس و رئیس پیشین انجمن جامعه شناسی ایران را تسلیت گفت.
پلاسکو
کلنگ‌زنی پلاسکو بدون پروانه ساخت در جلسه امروز شورای شهر تهران مورد بررسی قرار می‌گیرد. همزمان با عید فطر مرحله کلنگ‌زنی ساختمان پلاسکو آغاز شد و در شرایطی که در خبرها آمد این اتفاق در سکوت خبری روی داد، عضو شورای شهر تهران دلیل این سکوت خبری را تعطیلات عید فطر دانست.
PDF شهر
کوتاه شهر
فرهاد افشار، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر: دستیابی به شیوه‌های مناسب اجرایی و عملیاتی حل مشکل دستفروشان می‌تواند علاوه بر رفع مشکلات فعلی احیای حیات شبانه پایتخت را فراهم کند. همشهری
هر اشتباهی نشان‌دهنده این است که وقت آن رسیده نکته جدید یاد بگیری؛ نکته‌ای که از قبل نمی‌دانی. رابرت کیوساکی