3
پنج شنبه 24 خرداد 1397
شماره 7406
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مرور تاریخ بلدیه برای ارتقای کیفیت زندگی

یادداشت
تهران به‌عنوان متروپلیتن یا یکی از ابرشهرهای دنیا نقش بسیار مهمی در اوضاع سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور دارد. بنابراین نحوه اداره شهرداری تهران، سازماندهی و تشکیلاتش و خود فرد شهردارش بسیار مهم است. این موضوع از آن جهت اهمیتش بسیار نمایان می‌شود که میزان رضایت مردم در پایتخت همیشه در کانون توجه کل کشور بوده است.
ویژه
ماجرای ساخت دوباره ساختمان پلاسکو همچنان ادامه دارد. در جدیدترین خبر، معاون نظارت شورای شهر تهران نسبت به خبر کلنگ‌زنی ساختمان جدید پلاسکو واکنش نشان داد.
جام‌جهانی
ورزشگاه معروف تهران برای حضور خانواده‌ها و تماشای بازی‌های تیم ملی ایران در جام‌جهانی درنظر گرفته شد. علاوه بر این در مکان‌های دیگری مانند پارک نهج‌البلاغه، باغ کتاب و غیره، امکان تماشای خانوادگی بازی‌های جام‌جهانی فراهم است.
شهردار تهران دیروز در مراسم تودیع و معارفه 2 معاونت شهرسازی- معماری و عمران و حمل‌ونقل شهرداری تاکید کرد

هدف؛ ارتقای کیفیت زندگی شهروندان

شهردار
«توجه به زیست‌پذیری و ارتقای کیفیت زندگی شهروندی»؛ این دو نکته‌ای بود که شهردار تهران صبح دیروز در دو مراسم تودیع و معارفه معاونان خود اعلام کرد. نخستین مراسم مربوط به تودیع پیروز حناچی و معارفه ایرج معزی به‌عنوان معاون فنی- عمرانی بود و دیگری هم برای معارفه پیروز حناچی که جایگزین مهدی حجت در معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران شده است.
سلامت
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال شهرداری تهران جام رمضان در 2رده مدیران وکارکنان توسط اداره کل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی در سالن ورزشی شهرداری منطقه11 برگزار شد.
PDF شهر
کوتاه شهر
همزمان با برگزاری مراسم نماز عید فطر در مصلای تهران  پلیس راهور ممنوعیت‌ها و محدودیت‌هایی برای آمد و شد در منطقه عباس آباد تهران درنظر گرفته است.