3
یکشنبه 20 خرداد 1397
شماره 7402
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مدیرعامل شرکت متروی تهران و حومه گفت: از ۳۰ سال پیش آب در چشمه‌علی نوسان داشته و خشک‌شدن این چشمه فقط مربوط به حفاری‌های مترو نیست اما از اواسط تیر آب دوباره به چشمه‌علی بازمی‌گردد.
مدیرعامل «زندگی خوب» از برگزاری طرح بازنشسته کردن کودکان خیابانی از کار در تاریخ ۲۲ خرداد خبر داد و گفت: با اجرای این طرح دیگر کودکان خیابانی کار نخواهند کرد و تحت حمایت مؤسسه زندگی خوب قرار می‌گیرند.
شهرداری
رئیس شورای هماهنگی بانک‌های دولتی کشور از تشکیل 2کارگروه تعیین تکلیف بدهی‌های شهرداری تهران و کارگروه تخصصی انجام پروژه‌های شهری خبر داد.

شمس‌العماره کوک می‌شود

ساعت تاریخی پایتخت ایران از شهریور‌ماه دوباره به‌کار می‌افتد
تاریخ
ساعت شمس‌العماره پس از حدود یک‌قرن بی‌حرکتی، کوک شده و از خواب بیدار می‌شود. اینطور که مشخص است تهرانی‌ها می‌توانند از شهریور‌ماه صدای این ساعت را بشنوند چراکه توسط مجموعه کاخ گلستان تعمیر خواهد شد.

«شهر بدون دخانیات»، تعهد ما به تهران است

گپ و گفت با مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل تهران درباره ممنوعیت فروش سیگار در کیوسک‌های مطبوعاتی
در قراردادهای جدید شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با کیوسک‌داران بند ممنوعیت فروش دخانیات و سایر اقلام به غیر از روزنامه و مجلات لحاظ می‌شود؛ موضوعی که در روزهای اخیر خبرساز شده و فرهاد افشار، مدیرعامل این شرکت درباره این موضوع با همشهری صحبت کرده است.
پاساژ «دراکولا» تعطیل می‌شود
شهردار منطقه 11تهران در نشست ساختمان‌های ناایمن بخش مرکزی پایتخت از تعطیلی پاساژ معروف به دراکولا در خیابان لبافی‌نژاد به‌دلیل پیشگیری از خطرات جانی و مالی برای کسبه، کارگران و مراجعین خبر داد.

کافه کتاب در خانه داماد‌ مظفرالدین‌شاه

کوتاه
مدیرکل بافت و بنای تاریخی شهر تهران از تبدیل خانه مهین‌الملک مزینانی به کافه کتاب خبر داد.

جریمه ۵۰ هزار تومانی برای چراغ‌های چشمک‌زن و رنگی خودروها

کوتاه
پلیس راهنمایی و رانندگی: تغییر در میزان نور و رنگ استاندارد چراغ‌های وسایل نقلیه مصداق بارز نقص فنی محسوب می‌شود
PDF شهر
کوتاه شهر
محمود قدیری، معاون ایمنی و پیشگیری سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران: کارشناسان آتش‌نشانی اختیار قانونی برای نظارت بر ایمنی ساختمان‌ها پس از صدور تأییدیه ندارند و تا قانون مدیریت ایمنی یکپارچه شهری به تصویب نرسد، تخلفات ادامه خواهد داشت. همشهری
شهردار تهران در گذشت حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمد احمدى را با صدور پیامی تسلیت گفت. در پیام سید محمدعلى افشانى آمده است: