3
شنبه 12 خرداد 1397
شماره 7399
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

آغاز فعالیت تاکسی‌ها با نرخ جدید

از امروز شنبه ١٢ خرداد ۸۰هزار برچسب نرخ کرایه٩٧ تاکسی‌ها چاپ و توزیع می‌شود و روی شیشه جلوی تاکسی‌های شهر تهران نصب خواهد شد تا مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال‌جاری قرار گیرد. این افزایش بعد از طی مراحل قانونی تعیین شده است.
ویژه
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران از بهره‌برداری ۶ کیلومتر از خط ۷ مترو ایستگاه مهدیه تا نواب تا پایان خرداد خبر داد و گفت: تلاش می‌شود ایستگاه‌های دیگر در ماه‌های آتی افتتاح شود.
بعد از سال‌ها به‌دلیل ساخت‌وساز در یکی از باغ‌های تهران که زمانی لوکیشن ساخت سریال طنز برره بوده حاشیه‌های بسیاری به‌وجود آمده است.
روابط عمومی شهرداری منطقه 15در واکنش به درج خبری با عنوان «ناایمن بودن وسایل بازی، کودک سه‌ساله را ضربه مغزی کرد» مورخ 9خرداد 1397در خبرگزاری مهر، ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش‌آمده جهت تنویر افکار عمومی و همدردی با خانواده این کودک در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی در راستای خدمت‌رسانی و ایجاد فضاهای تفریحی و فراغتی شهروندان ایجاد می‌شود.
رحلت امام
با نزدیک شدن به بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، پایتخت برای برگزاری باشکوه مراسم در حرم مطهر آماده شده است.

ازن و گرد و خاک آلاینده‌های تابستانی تهران

گزارش بانک جهانی از وضعیت آلودگی هوا در پایتخت ایران
گزارش
گاز آلاینده ازن طی 2سال اخیر تبدیل به یکی از آلاینده‌های هوا در ماه‌های گرم سال شده و در تابستان امسال علاوه بر آلودگی حاصل از گردوغبار، آلاینده ازن در سطح شهر تهران افزایش می‌یابد.
برنامه‌ریزی
معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران از نهایی شدن پیش‌نویس برنامه پنج‌ساله سوم شهرداری در این هفته خبر می‌دهد.
PDF شهر
کوتاه شهر
مجید فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران: مصوبه دیوان عدالت اداری درخصوص لغو مصوبه شورا درخصوص مازاد تراکم و کسری پارکینگ، بیش از 3هزار میلیارد تومان از درآمدهای شهرداری تهران را تحت‌تأثیر قرار داده و با غیرقانونی دانستن آن، این میزان درآمد شهرداری را کاهش می‌دهد.
پیش از آنکه ببینید انجامِ چه کاری ممکن است، ببینید انجامِ چه کاری درست است. برایان تریسی