3
سه شنبه 8 خرداد 1397
شماره 7396
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ریزنویس

سعید خال، مدیرعامل سازمان بهشت زهراس در آستانه بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینیره از راه‌اندازی اپلیکیشن زائران روح‌الله خبر داد و گفت: این اپلیکیشن طی 2روز آینده در سایت بهشت زهرا و کافه بازار قابل دسترسی است.
ویژه
منطقه22 به وسعت 187کیلومترمربع حریم دارد که شامل 8 روستاست؛ روستاها و مناطقی که هم‌اکنون به‌عنوان قطب‌های گردشگری مورد توجه گردشگران قرار دارند.
معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تغییر سرفاصله حرکت قطارها به‌منظور رفاه حال شرکت‌کنندگان در بیست‌ونهمین سالگرد ارتحال امام خمینیره خبر داد.
ریزگردها راه آسمان پایتخت را در پیش گرفته‌اند و آسمان تهران را به‌زودی دربرمی‌گیرند.

عیدانه شهرداری برای مردم تهران

5پروژه عمرانی در روز عید فطر به بهره‌برداری می‌رسند
شهر
شهرداری تهران به مناسبت عید فطر، 5پروژه عمرانی را به بهره‌برداری می‌رساند و به شهروندان تحویل می‌دهد.پروژه‌های لاین جنوبی پل کریمخان، دسترسی بزرگراه امام علیع به سمت غرب و دسترسی از بلوار ارتش به جنوب در امام علی، کانال کمکی سرخه‌حصار حدفاصل میدان بسیج تا پل دولت‌آباد، بهسازی جاده دسترسی به مجتمع پسماند آبعلی حدود 2.5کیلومتر و مسجد و مجتمع فرهنگی و مذهبی حضرت ولیعصرعج ازجمله پروژه‌هایی هستند که در عید فطر آماده افتتاح خواهند بود.
PDF شهر
کوتاه شهر
بسیاری از افراد پولی را که به‌دست آورده‌اند خرج می‌کنند تا چیزهایی بخرند که نمی‌خواهند تا مردمی را تحت‌تأثیر قرار دهند که دوست ندارند.