3
پنج شنبه 20 اردیبهشت 1397
شماره 7380
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولویت‌بندی پروژه‌های نیمه‌تمام

پیگیری
پروژه‌های نیمه‌تمام بزرگراهی که از دوره گذشته مدیریت شهری تهران به مدیریت جدید به ارث رسیده، با گلایه‌های شهروندان همراه شده است؛ نمونه‌اش پروژه عمرانی اتصال بزرگراه‌های امام علی، صیاد شیرازی و ارتش در شمال شرق پایتخت.
ویژه
مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر از تشدید برخورد پلیس با مخدوشی پلاک داد.
دهمین جشنواره بین‌المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری مدیریت شهری یکشنبه و دوشنبه 23و 24اردیبهشت در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.
به‌دنبال انتشار ویدئویی از برخورد نامناسب مأمور یکی از شرکت‌های خصوصی جمع‌آوری پسماند خشک با فردی که نسبت به جمع‌آوری غیرمجاز زباله اقدام می‌کرد، شهرداری منطقه٧ ضمن اخطار کتبی به پیمانکار مربوطه، نسبت به اخراج سرکارگر خاطی اقدام کرد.
مترو
آمار مسافران متروی تهران پس از اجرای طرح ترافیک جدید افزایش یافته است.

چهارزانو کف مترو، تا نمایشگاه کتاب

پرسه در مصلی برای رصد کردن خدمات شهرداری
نمایشگاه
در یک گُله جا شهر را جمع کرده‌اند. انگار که ماکتی است از وجب به وجب شهر، اما به قاعده یک بند انگشت. به چپ بچرخی، اتوبوس سلامت و پلیس ایستاده و طرف راست دفتر پست و خدمات حمل‌ونقل و شهربازی مستقر شده است.
روز خرید از نمایشگاه گل و گیاه

روز خرید از نمایشگاه گل و گیاه

بالاخره روزی که شیفته‌های گل و گیاه در انتظارش بودند از راه رسید. فردا – 21اردیبهشت – شانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در بوستان گفت‌وگو به پایان می‌رسد.
ساماندهی تبلیغات محیطی در تهران
ساماندهی تبلیغات محیطی در تهران
نارضایتی از وضعیت تبلیغات محیطی یکی از انتقادهای شهروندان از شهرداری تهران است. در این زمینه در دوره جدید شهرداری دستورالعمل‌های مناسبی صادر شده است.
مترو
مدیر ارتباطات شرکت بهره‌برداری متروی تهران: تا پایان روز دوشنبه 17اردیبهشت97، یک میلیون و 84هزار و 359سفر در 2 ایستگاه شهید بهشتی و مصلای امام خمینیره به ثبت رسیده است که این آمار نشان از استقبال خوب بازدیدکنندگان نمایشگاه بین‌المللی کتاب از مترو دارد.
PDF شهر
کوتاه شهر
بیش از 900نفر از نیازمندان شمال تهران از طریق مدیران و شورایاران محلی، مراکز بهزیستی، افراد خیر و... توسط خانه‌های جهاد و ایثار محلات 27گانه شهرداری منطقه یک شناسایی و در بانک اطلاعاتی به ثبت رسیده‌اند.
نقل‌قول‌هایی از ارنست همینگوی، آلبرت اینشتین، دیل کارنگی و لئوتولستوی