3
شنبه 15 اردیبهشت 1397
شماره 7375
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

حلقه مفقوده زمان در مدیریت شهری امروز

یادداشت
دیدگاه‌های شهرسازی نوین در ایران و شکل‌گیری رشته‌های برنامه‌ریزی شهری و سایر زمینه‌های مداخله در شهرها مانند طراحی شهری، جغرافیا، مدیریت شهری و اخیرا مدیریت بحران شهری در پی تفکرات مرتبط با مدرنیسم و منشور آتن و نظریه‌های مرتبط با آنها شکل گرفتند.
ویژه
فرماندار تهران از جمع‌آوری حدود 4هزار معتاد متجاهر باقیمانده در سطح شهر تهران از امروز خبر داد.
استاندار تهران:‌ هر کجا و هر سازمانی که تخلفی در آن اتفاق می‌افتد، باید با آن تخلفات در خود سازمان مربوطه برخورد شود، اما اگر تخلفات اداری است، باید در هیأت تخلفات اداری به آن رسیدگی شده و مورد بررسی قرار گیرد.
پیگیری
شهروندان یکی از اصلی‌ترین دیده‌بان‌های شهر هستند. اینکه آنها نسبت به موضوعات پیرامونی‌شان در محله و شهر حساس باشند، اصلا چیز بدی نیست.

کاروان گل در خیابان‌های تهران

شهروندان پایتخت از امروز مهمان نمایشگاه گل و گیاه می‌شوند
نمایشگاه
کاروانی از گل هر ساله اردیبهشت تهران را زیباتر می‌کند.کاروانی شکوهمند و زیبا که از شهروندان تهرانی دعوت می‌کند تا به نمایشگاه گل و گیاه تهران بروند.
طرح ترافیک
طرح ترافیک جدید پایتخت از امروز در محدوده مرکزی شهر اجرایی می‌شود. معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران:‌ مهم‌ترین تغییرات این طرح نسبت به سال‌های گذشته این بوده که دسترسی عموم مردم به آن، بیشتر شده و سهمیه روزانه به دو برابر سال گذشته افزایش یافته است.
PDF شهر
کوتاه شهر
مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور: در هفته‌های آتی از سامانه یکپارچه‌ نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری که به‌منظور نوسازی تاکسی، اتوبوس، مینی بوس، وانت و وانت‌بار درنظر گرفته شده‌ است، رونمایی خواهد شد.
نقل‌قول‌هایی از ویل دورانت، مهاتما گاندی، دیل کارنگی، سقراط