3
چهار شنبه 15 فروردین 1397
شماره 7351
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ریزنویس

ریزنویس
رضا عبدلی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند از توزیع 3تن کیسه جمع‌آوری پسماند در بوستان‌های واقع در مناطق 22گانه تهران در روز طبیعت خبر داد. شهرنوشت
ویژه
مدیر واحد صدور آرم سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح ترافیک از ١٤ فروردین‌ماه از امکان تهیه طرح ترافیک روزانه به روال سابق و از طریق سایت شهرداری تهران و شماره‌گیری کد دستوری #137* خبر داد.
در روزهای پایانی سال96 تفاهمنامه‌ای میان سازمان نظام مهندسی استان تهران، شرکت آب و فاضلاب استان تهران، شرکت برق شهر تهران و پایتخت به امضا رسید.
تاکسیرانی
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران از تغییر مدل تعیین نرخ افزایش کرایه‌های تاکسی خبر داد.

پافشاری شورا بر ماندن نجفی

مخالفت جدی اعضا با استعفای شهردار در جلسه هم‌اندیشی شورای شهر تهران
گزارش
صبح دیروز در شرایطی جلسه هم‌اندیشی اعضای شورای شهر تهران با موضوع بررسی استعفای شهردار برگزار شد که محمدعلی نجفی با تأکید بر ترک پست خود، مخالفت همه‌جانبه اعضا را به چشم دید.
سرنوشت پلاسکو همچنان مبهم است

سرنوشت پلاسکو همچنان مبهم است

حبیب‌زاده، عضو شورای شهر تهران: تخریب بخش شمالی پلاسکو امکانپذیر نیست
عضو کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران در گفت‌وگویی اعلام کرد که تخریب بخش شمالی پلاسکو امکانپذیر نیست. اینطور که افشین حبیب‌زاده به مهر گفت: این موضوع به بنیاد مربوط می‌شود اما تخریب بخش شمالی ساختمان پلاسکو امکانپذیر نیست زیرا هم میراث اجازه چنین تخریبی را نداده است و هم کسبه این بخش توانسته‌اند مجوزهای لازم را برای ایمنی بخش شمالی آن کسب کنند.
پشت پرده استعفای شهردار تهران
شهردار تهران تحت برخی فشارهای سیاسی استعفای خود را مطرح کرد؛ این خبری بود که داریوش قنبری، معاون پارلمانی شهرداری تهران مطرح کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران معتقد است که اگر محمدعلی نجفی بنای رفتن از شهرداری را داشته باشد، اعضای شورا نمی‌توانند او را نگه دارند.