3
شنبه 28 بهمن 1396
شماره 7324
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل تغییر

یادداشت
زندگی در تهران چگونه آسان‌تر پیش می‌رود؟ تغییر سبک زندگی به همراه مشکلاتی مانند آلودگی هوا، دور زدن قوانین، ترافیک و... زندگی در یکی از پرازدحام‌ترین شهرهای کره زمین را هر روز دشوارتر می‌کند. با این حال، آن کلیشه تاریخی - زندگی همچنان ادامه دارد - حکم به مقاومت می‌دهد.
ویژه
در جلسه‌ای که با حضور اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور، مسعود کرباسیان وزیر امور اقتصادی و دارایی، محمدعلی نجفی شهردار تهران و محسن هاشمی رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان کشوری برگزار شد، ضرورت توسعه ناوگان ریلی تهران بررسی شد.
محمدعلی نجفی، شهردار تهران در توییتر خود درباره آخرین وضعیت تخلفات مدیریت شهری گذشته و اعلام آن به دادستانی تهران نوشت: در نامه‌هایی به دادستان تهران و معاون ایشان، مستندات برخی تخلفات و موارد مبهم در عملکرد مدیریت شهری گذشته را اعلام کردی

پشت‌پرده شایعه استعفا

شورای شهر، «بسته شدن گلوگاه فساد» را پشت پرده شایعه استعفای شهردار تهران می‌داند
شهردار
«اما من ایستاده‌ام». او ایستاده است. تمام پاسخ شهردار تهران به شایعاتی که برای استعفایش مطرح شده‌ همین جمله کوتاه است. او در اظهارنظری گفته: «تلاش‌های من و همکارانم در مدیریت شهری برای سامان دادن به وضعیت شهر تهران و وقتی که می‌گذاریم، بسیار متفاوت از آن چیزی است که در برخی بولتن‌های خاص می‌نویسند و بر آن اصرار دارند.»

زیرساخت‌ها فراهم نیست؛ طرح ترافیک 96 تمدید می‌شود!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ آنگونه که دیروز خبرگزاری‌ها اعلام کردند، اجرای طرح ترافیک جدید را منوط به فراهم‌شدن زیرساخت‌ها کرد.
افزایش 1300صندلی به ظرفیت سینماهای پایتخت
امسال همزمان با میزبانی باغ کتاب از جشنواره فیلم فجر، بزرگ‌ترین پردیس سینمایی پایتخت با 1300صندلی کارش را به‌صورت رسمی آغاز کرد.
PDF شهر
کوتاه شهر
شهرداری تهران طبق برنامه 300هزار دوچرخه‌ برای استفاده در معابر باید اضافه کند. آرش میلانی، عضو شورای شهر تهران گفت: تا سال آینده باید این تعداد دوچرخه‌ به تهران افزوده شود.