۳
یکشنبه 1 بهمن 1396
شماره 7302
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری  در صحن شورا

در شهر
کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران تصمیم بر ادامه تحقیق و تفحص از مؤسسه همشهری دارد.
ویژه
پس از موافقت سازمان میراث فرهنگی با اجرای ساختمان جدید پلاسکو به شرط رعایت ضوابط میراثی در حریم مدرسه ژاندارک و کلیسا، زهرا نژاد‌بهرام، عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با تأیید این تصمیم گفت: «مدیریت شهری تمام ضرایب نگرانی و امنیتی را که ممکن است برای نوع سازه و ساختمان‌های پیرامونی آن وجود داشته باشد بررسی کرده است.
یک عضو شورای اسلامی شهر تهران در مراسم ساخت پردیس گردشگری بوستان چیتگر از احداث یک اکوپارک درتهران خبرداد .
تعداد 4کیوسک انتظامات به‌منظور ایجاد فضای آرام در اماکن عمومی منطقه 15نصب شده است.
در شهر
شهردار منطقه 4تهران از امضای منشور محیط‌زیست باغ پرندگان خبر داده و گفته است: با امضای این منشور زمینه ارتقای کیفی زیست‌محیطی باغ پرندگان فراهم خواهد شد.

جایگزین صالحی امیری چه‌کسی است؟

گمانه‌زنی‌ها برای انتخاب معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران
ویژه
مردی که 21آذر‌ماه سال‌جاری به کرسی معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران نشست و امیدهای بسیاری برانگیخت و هنرمندان برای حضورش در این سمت امیدوارانه سخن گفتند، پایانی ناامید‌کننده داشت.

توسعه حمل‌ونقل عمومی باعث بهبود  تردد نشد

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه توسعه حمل‌ونقل عمومی باعث بهبود کیفیت عبور و مرور در تهران نشده است، گفت: زمان رسیدن به مقصد از طریق مترو در تهران حدود یک ساعت و نیم است، درحالی‌که با خودروی شخصی ۴۵ دقیقه طول می‌کشد.
تعیین تکلیف طرح ترافیک در جلسه امروز شورای شهر
پس از تأیید طرح جدید ترافیک در شورای ترافیک تهران، دیروز جلسه‌ای با حضور اعضای شورای شهر تهران و سایر مسئولان برای جمع‌بندی نهایی این طرح برگزار شد تا جزئیات طرح ترافیک مطرح شود.
آموزش
مراکز مهارت‌آموزی کوثر ویژه زنان سرپرست خانوار شهرداری تهران، توسعه کمی و کیفی خواهند یافت.

۲۵ استاندارد اجباری برای موتورسیکلت‌ها

قانون
موتورسیکلت‌ها چقدر در نابسامانی شهرها تأثیر دارند؟ این موضوعی است که کارشناس‌ها در سال‌جاری روی آن حساس شده‌اند و حالا خبر رسیده که استانداردهای جدیدی برای این وسیله نقلیه درنظر گرفته شده است.
PDF شهر
کوتاه شهر
عضو کمیسیون عمران مجلس، با تأکید بر اینکه تعلل در ساخت مجدد پلاسکو در دهه فجر به ورود مجلس و پیگیری موضوع منجر می‌شود، گفت: وجود بیش از ۵۰۰ ساختمان مشابه پلاسکو در تهران زنگ خطری است.
دیروز زنگ هوای پاک در مدرسه دخترانه ربانی منطقه 2تهران نواخته شد.
چهاردهمین بازار میوه و تره‌بار در منطقه 21راه‌اندازی شد.