۳
سه شنبه 26 دی 1396
شماره 7298
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نوبت رسیدگی حقوقی است

یادداشت
ما هنوز جزئیات امر را نمی‌دانیم. اما با فرض وقوع، این موارد می‌تواند اختلاس یا تصرف غیرقانونی یا کلاهبرداری از دولت یا مؤسسه عمومی یا تثلیث در معاملات دولتی باشد.
ویژه
در پی تصویب یک فوریت بررسی طرح ترافیک جدید پایتخت و رسیدن لایحه طرح به شورای شهر که طی روزهای اخیر اتفاق افتاده است، 2نکته از جزئیات طرح هنوز مورد پرسش است؛ آیا با اجرای طرح ترافیک جدید تهران آلودگی هوا و ترافیک معابر افزایش می‌یابد؟ تغییر نمی‌کند یا کاهش و گشایشی درباره این 2معضل اصلی پدید می‌آید؟
نهضت درختکاری در منازل شهروندان تا 21 اسفند ماه ادامه داشته و توسعه 1200هکتار جنگل‌کاری در قالب طرح کمربند سبز پیرامون شهر تهران تا 15اسفندماه سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
حمل و نقل
هر روز انبوهی اسکناس در تاکسی‌های تهران دست‌به‌دست‌ می‌شوند و هنوز 78هزار تاکسی تهران به سامانه پرداخت آنلاین کرایه تاکسی متصل نشده‌اند.

سرنوشت مبهم 20 هزار میلیارد تومان در شهرداری تهران

فراهانی، رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران: سرنوشت 20هزار میلیارد تومان در مدیریت شهرداری سابق مبهم است
شهر
حرف‌های شهردار تهران درباره فساد در شهرداری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت.
PDF شهر
کوتاه شهر
ارائه سند تحویل و تحول شهرداری و محتوای به‌طور عمده مالی مسئله‌دار آن گواهی است بر چرایی وضعیت امروز تهران در جایگاه یکی از 17کلانشهر بزرگ جهان! تبعیض وضعیت کالبدی – فضایی زیستگاه نزدیک به 14میلیون نفر از شهروندان که معلول چگونگی مدیریت این کلانشهر است.
«با یکسری سیاست‌های انقباضی نه‌تنها جلوی ضرردهی شهروند را خواهیم گرفت، بلکه اورهال بازسازی و ارتقای سطح خدمات فروشگاه‌ها را نیز دنبال خواهیم کرد».