۳
سه شنبه 5 دی 1396
شماره 7280
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سومین بنای ناایمن در شرق تهران پلمب شد

ایمنی
روز گذشته پاساژ میلاد در منطقه‌8 شهر تهران به‌دلیل ناایمن بودن پلمب شد تا تعداد بناهای پرخطری که در این منطقه طی 3ماه اخیر پلمب شده‌اند به 3 برسد.
ویژه
مهدی پندار:ملاک تدوین بودجه سال 1397شهرداری تهران، براساس برنامه شهردار تهران و موارد منطبق بر برنامه پنج‌ساله دوم شهر تهران خواهد بود.
آماده نبودن پله‌های فرار، پست‌های تبدیل‌کننده برق و پست‌های روشنایی نیز بخش دیگری از نواقص مهم خط7 هستند که موجب شدند مدیریت شهری تصمیم به تعطیلی فعالیت این خط از 10 آبان‌ماه بگیرد.
مجسمه‌های موزه علی‌اکبر‌خان صنعتی نیازمند مرمت، ‌قالب‌گیری و شبیه‌سازی‌ است
گزارش
شنبه‌شب پس از پایان سومین جلسه اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران پس از زلزله ملارد، شهردار پایتخت از انتشار نقشه تخلیه امن اضطراری به تفکیک محله‌ها خبر داد.

فراموشی شش‌ماهه فرسوده‌ها برای خروج از چرخه آلایندگی

تردد 3/1میلیون وسیله نقلیه فرسوده هر روز آلودگی هوا را در کشور تشدید می‌کند. چرا عزمی برای از رده خارج کردن آنها نیست؟
وسایل نقلیه فرسوده هر روز در شهرها و جاده‌های کشور خطرات بسیاری را برای سرنشینان خود رقم می‌زنند اما به جز تصادفات ناشی از نقص ایمنی، بحث آلودگی هوا و هدررفت سوخت کشور نیز دامنه مشکلات این وسایل را تا آن حد گسترده کرده که در زمره تهدیدهای اصلی زندگی در کلانشهرها قرار دارند.
شهرداری تعدیل نیرو ندارد
شهرداری تعدیل نیرو ندارد
ابراهیم شیخ، معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران دیروز از اولویت‌های کاری برای ساماندهی نیروها گفت
معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران تأکید کرد که اولویت کاری‌شان ساماندهی نیروهای موجود در شهرداری است و اصلا تعدیل نیرو نداشته، ندارند و نخواهند داشت.
بازدید
صبح دیروز رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا و احمد مسجدجامعی از نمایشگاه شهر آفتاب بازدید کرده و بر آمادگی کامل مدیریت شهری برای برگزاری نمایشگاه کتاب تهران در شهر آفتاب تأکید کردند.

خبرهای کوتاه

در شهر
فراکسیون توسعه شهر ری به مناسبت ولادت حضرت عبدالعظیم حسنیع و به پیشنهاد برخی اعضای شورای اسلامی شهر تهران،  ری و تجریش تشکیل شد. هدف این فراکسیون توجه بیشتر و هماهنگی به‌منظور رفع محرومیت‌ از شهرری است.

اکران گسترده پیام‌های تبریک تولد حضرت عیسیع در پایتخت

زیباسازی
بیلبوردهای پایتخت تبریکات آغاز سال نو میلادی و ولادت حضرت عیسی مسیحع را در شهر اکران کرده‌اند.
PDF شهر
کوتاه شهر
براساس آموزه‌ها و بینش توسعه پایدار که در اولویت برنامه‌ها، سیاست‌ها و فعالیت‌های شهرداری تهران است
سلام. فرا رسیدن میلاد حضرت عیسی مسیح و آغاز سال نو میلادی را به هموطنان مسیحی تبریک و شادباش می‌گویم.