۳
سه شنبه 28 آذر 1396
شماره 7274
شهر
23023614
02123023901
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جانی که آلودگی از ما می‌گیرد

یادداشت
20میلیون و 146هزار نفر از جمعیت ایران که ساکن 10شهر ارومیه،  اراک،  اصفهان،  تبریز،  تهران،  قم،  کرج،  کرمان،  کرمانشاه و همدان هستند چند روزی است که با معضل آلودگی هوا دست به گریبان هستند و البته این شرایط امروز و فردا هم ادامه خواهد داشت تا اینکه باد و باران به داد برسد و هوای شهرها قابل نفس‌کشیدن شود.
ویژه
رئیس شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش در بازدید از مرکز بهداشتی درمانی منطقه 5ضمن گفت‌وگو با پرسنل و مراجعه‌کنندگان به مرکز، در جریان فعالیت‌های مراکز درمانی شرکت شهرسالم قرار گرفت. در این بازدید محسن هاشمی نظرات و پیشنهادهای مردم و کارکنان را شنید و بر ارتقای سلامت شهروندان و پرسنل شهرداری تهران در برنامه‌های آتی شرکت شهرسالم تأکید کرد. حمید چوبینه، مدیرعامل شرکت شهرسالم در این‌باره به شهرنوشت، گفت: با توجه به رضایتی که رئیس شورای شهر تهران از خدمات ارائه شده توسط درمانگاه‌های شرکت شهرسالم داشت، امید است تا در زمینه تأمین منابع و اعتبارات لازم در بودجه شهرداری تهران به‌منظور ارتقای سلامت مردم و پرسنل شهرداری تهران، مصوبات خوبی داشته باشیم و گام‌های مؤثری در کوتاه‌مدت و بلندمدت برای توسعه فضاها و تجهیز مراکز برداشته شود.

تهران، از کران تا کران در سلطه دود

12هزار تن آلودگی هوای تولیدی وسایل نقلیه در آسمان پایتخت، مخل حیات شده‌اند
آلودگی هوا
تا هفته پیش اگر ساعتی بیرون از خانه پیاده‌روی می‌کردید، هوای آلوده باعث سرفه و خشکی گلویتان می‌شد و دست‌آخر نفس با چند سرفه پایین می‌رفت. حالا اما کار به جایی رسیده که پنجره خانه را هم اگر باز کنید، احساس می‌کنید پشت اگزوز یک خودرو ایستاده‌اید و به سرعت دچار سردرد و تنگی نفس می‌شوید.
آسفالت محصولی استراتژیک برای تهران

آسفالت محصولی استراتژیک برای تهران

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران بر ضرورت به روزرسانی فنی و انطباق کامل عملکرد کارخانجات آسفالت سازمان مهندسی و عمران شهر تهران با استانداردهای زیست‌محیطی تأکید کرد.
اعلام آمادگی دوباره برای مناظره درباره خط ۷ مترو
در پی دعوت یک تشکل دانشجویی برای برگزاری مناظره بین مدیران سابق و فعلی شهرداری تهران درباره خط 7 مترو، پورسیدآقایی، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران، برای حضور در این مناظره اعلام آمادگی کرد.
کنترل‌ خشم
فیلمی که هفته گذشته از برخورد 2 معبربان شهرداری با دستفروشی به سرعت در فضای مجازی پیچید با واکنش جدی شهرداری تهران در برخورد و توبیخ کارمندان متخلف همراه شد. پرونده آن 2 معبربان هم‌اکنون در حال سیر مراحل قضایی است.
PDF شهر
کوتاه شهر
هزینه بالای داروی بیماران خاص
گلایه از باریک‌بودن پیاده‌رو موقت در خروجی و ورودی شهرک شهید محلاتی در بزرگراه ارتش