6o7
پنج شنبه 28 دی 1396
شماره 7300
ادامه ۶و۷
23023100
3000367
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

سبز، شیرین، پرانرژی

ایرانگردی
چطور برویم؟ کجا برویم؟ کجا بمانیم؟ چی بخریم؟ چی بخوریم؟
ویژه
بعضی افراد، اهل قضاوت کردن از روی هیچ هستند! این افراد بدون اینکه شما را دیده ‌ یا با شما همکلام شده باشند، فقط از روی شنیده‌ها و دیده‌های دیگران، شما را قضاوت می‌کنند.
بخشی از بدن که حین ورزش دچار تعرق و تری می‌شود، سر و به‌دنبال آن موها هستند.
این هفته در ادامه معرفی بهترین فیلم‌های سال 2017 به سراغ چهار فیلم دیگر رفتیم. نکته جالب این هفته معرفی دو فیلم «دیترویت» و «جنگل» است که براساس دو اتفاق کاملا واقعی ساخته شده‌اند.
آشپزی
خاص بودن از حساسیت‌های خانم‌هاست. این را در همه موارد می‌توان دید؛ از انتخاب مدل و رنگ لباس تا آشپزی و آراستگی خانه و...‌ کافی است قدم به مهمانی‌ای بگذارند که شبیه لباس‌شان تن دیگری باشد. آن مهمانی به کام‌شان تلخ شده و سعی می‌کنند به هر بهانه‌ای زودتر از مهمانی بیرون بروند.
شهرت ستاره اسکندری بیشتر به‌خاطر بازی در مجموعه‌های تلویزیونی است که آنها را از سال 1373 شروع کرده، مخصوصاً مجموعه «نرگس» که بعد از درگذشت پوپک گلدره نقش نرگس را در آن بازی می‌کرد. ستاره اسکندری در مجموعه‌های دیگری مانند: فاکتور 8، دندون طلا، حیرانی،‌ ماه مهربان، ایستگاه، حامی و مسافر ری نیز حضور داشته است.
بسیاری از علاقه‌مندان به کتابخوانی می‌گویند ما دوست داریم کتاب بخوانیم اما نمی‌دانیم چه کتابی بخوانیم. وقتی از آنها می‌پرسید چه سبک کتابی دوست دارند اغلب به‌دلیل آنکه شناخت درستی نسبت به سبک‌های ادبی ندارند، به کتابی اشاره می‌کنند و می‌گویند این سبک.
چند مشکل رایج در بین هدفون‌های بی‌سیم بلوتوث

سیم‌هایت را از من بگیر صدا را نه

هدفون‌های بی‌سیم بلوتوث با یک وعده بزرگ وارد میدان رقابت شدند
بشقاب پرنده صورتی

بشقاب پرنده صورتی

«ساندرو پنا» شاعر مشهور قرن بیستم ایتالیا است که شعرهایش دارای مضمون‌هایی همچون عشق و تنهایی به‌ویژه کودکان است
قاعده چهلم شمس
نگاهی به کتاب ملت عشق
در سال 2009 کتابی با عنوان «ملت عشق» از الیف شافاک به چاپ رسید که با استقبال بی‌نظیری مواجه شد و عنوان پر فروش‌ترین کتاب تاریخ ترکیه را به‌دست آورد.
لیسانسه‌های 2 هم‌اکنون تنها سریال طنز این شب‌های تلویزیون است که مردم را هر شب یک ربع مانده به 9 دور خودش و آنتن شبکه سه سیما جمع می‌کند

جشن تولد چرچیل

این روز همزمان با شصت و نهمین سال تولد مستر چرچیل بود. از این جهت هدایا و پیام‌های شاد باش فراوانی از دوستان و همکارانش برای او فرستاده شده بود

12 گنبد جهانی

گردشگری
در طول تاریخ سازه‌های گنبدی با استفاده از مواد مختلف توسط تمدن‌های گوناگون بنا شده‌اند که نمایانگر اوج هنر و تبحر آنها در معماری است. ردپای گنبدها را می‌توان در سراسر جهان دنبال کرد.

تک‌چرخ در زمستان

دوچرخه سواری
در این فصل، منظره دوچرخه‌هایی را که در روزهای تعطیل، روی باربند خودرو یا متصل به صندوق عقب، باندپیچی شده‌اند کمتر می‌بینیم.
PDF ادامه ۶و۷
کوتاه ادامه ۶و۷
راه ‌رفتن برای رسیدن است؛ حتی یک قدم تا صندلی که منتظر جلوس گرم شماست. راه‌ رفتن بهار است مثل بال ‌زدن گنجشکی که باید آسمان را جا بگذارد تا از علفزار به لانه‌اش زیر طاقی ایوان برسد.
نوجوانی برای برگرداندن دو کتابی که به امانت گرفته به کتابخانه شهر کوچک‌شان می‌رود‌؛ یکی از کتاب‌ها درباره خاطرات یک چوپان است و دیگری درباره شیوه ساخت زیردریایی.
نه برادر جان دیگر گذشت دوره این حرف‌ها که در تهران پول روی زمین ریخته و فقط کسی باید برود و آنها را جمع کند. این حرف‌های دهه پنجاهی حالا یک شاهی هم نمی‌ارزد.