07
یکشنبه 6 مهر 1399
شماره 8048
شهر-۲
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

الگویی نوین به نام شنبه‌های بدون پسماند

یادداشت
آموزش و فرهنگسازی 2رکن مهم برای پیشبرد اهدافی است که نیاز به مشارکت شهروندان دارد.
عمران
پل‌ها همواره راه ارتباطی عرض و طول خیابان بوده و هستند؛ برخی برای عبور و مرور عابران‌پیاده نصب شده‌اند و بعضی هم ویژه عبور و مرور وسایل نقلیه هستند.
همشهری به بهانه پیوستن شهرهای تهران و اصفهان به شبکه شهرهای جهانی یادگیرنده یونسکو اهمیت آموزش در بهبود حس تعلق به محله را بررسی کرد:

محله‌های بدون احساس

عمر سکونت در محله‌های تهران به کمتر از 3سال رسیده است
مدیریت شهری
پایش‌های اولیه مدیریت شهری تهران نشان می‌دهد اهالی یوسف‌آباد، حس تعلق بیشتری به محله خود دارند؛ پایش‌هایی که هنوز در دست تکمیل است، اما اگر ساکن یکی از کوچه‌های دوم تا شصتم خیابان شیخ جمال‌الدین اسد‌آبادی باشید، بهتر از خیلی‌های دیگر این شهر بزرگ چنین موضوعی را درک می‌کنید؛ حتی اگر با حضور فست‌فودی‌ها، کافه‌ها، لباس‌فروشی و شیرینی‌فروشی‌ها و البته حضور هزاران خودرو، ترافیک یقه محله را نیز گرفته باشد.
تکه هشتم پایتخت؛ پیشرو در اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس

تکه هشتم پایتخت؛ پیشرو در اجرای پروژه‌های کوچک‌مقیاس

نشستی با حضور محمد سالاری و حسن خلیل‌آبادی، اعضای شورای اسلامی شهر تهران و روسای کارگروه‌های تخصصی شورایاری محله‌ها و شهردار منطقه8، با هدف بررسی پروژه‌های کوچک‌مقیاس و محلی برگزار شد.
اتمام مسیر سرخ ویژه در خیابان کریمخان
اتمام مسیر سرخ ویژه در خیابان کریمخان
احداث مسیر ویژه دوچرخه که با روکش قرمز به طول 1800متر در خیابان کریمخان از اواخر سال گذشته شروع شده بود، به پایان رسید و به‌طور کامل بهره‌برداری شد.