6
یکشنبه 19 اسفند 1397
شماره 7622
شهر-۲
23023614
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون برنامه‌ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهر تهران جذب سرمایه‌گذاری و جلب مشارکت‌های مردمی را یکی از راهکارهای اجرای پروژه‌های جدید در شهر تهران دانست.
سرپرست دفتر هماهنگی عمرانی سازمان شهرداری‌های کشور از اضافه شدن مقطع کارشناسی‌ارشد رشته مهندسی حریق در کنکور سراسری خبر داد.
شورا
معاون نظارت شورای شهر تهران اعلام کرد که شورای شهر برای حفظ باغ‌های تهران مجبور شد که به ساخت‌وساز در ۶۲باغ رأی مثبت دهد.

نوروز شاد و پرنشاط در پایتخت

امسال نوروزگاه‌های پایتخت در 13منطقه شهر با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی و تفریحی برپا می‌شود
تجربه برپایی نوروزگاه که سال گذشته برای نخستین‌بار در پایتخت برگزار شد، نشان داد که برگزاری چنین برنامه‌هایی سبب تزریق فرهنگ نشاط در بین شهروندان می‌شود.

ساخت یک میدان و 9بازار جدید در سال 97

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران در جلسه شورای معاونان و مدیران این سازمان با اشاره به افتتاح و راه‌اندازی 5بازار جدید میوه و تره‌بار تا پایان سال، از آمادگی میادین و بازارهای میوه و تره‌بار در دهه آخر اسفند جهت ارائه خدمات ویژه به شهروندان خبر داد.
کاشت ۲۰۰ هزار نهال در منازل تهرانی‌ها تا پایان سال
مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با اشاره به شروع پویش «بهار می‌شود» در تهران گفت: «در قالب این طرح تا پایان اسفندماه بیش از ۲۰۰ هزار اصله نهال در منازل تهرانی‌ها کاشته می‌شود.»
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
صدور 9هزار و 801پروانه ساختمانی/29میلیون مسافر از طریق پایانه‌های تهران جابه‌جا شدند