6
یکشنبه 9 دی 1397
شماره 7565
شهر-۲
23023614
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

اولین پارک هوشمند شهر تهران

خبرشهر
با انعقاد تفاهمنامه‌ای میان سازمان فاوای شهرداری تهران و منطقه13، پروژه‌هایی که در برنامه تهران هوشمند به صورت پایلوت در این منطقه اجرا خواهند شد، از جمله تبدیل بوستان جنگلی سرخه‌حصار به اولین پارک هوشمند، بررسی شد.
ویژه
نصب فیلتر دوده می‌تواند انتشار کربن سیاه را تا ۹۰درصد کاهش دهد.
معاونان برنامه‌ریزی و س00رمایه س00ازمانی شهرداری‌های کلانشهرها طی نشستی ایرادات مفاد مرتبط با مدیریت شهری در لایحه بودجه سال98 را بررسی و پیشنهادهای اصلاحی خود را در این زمینه اعلام کردند.
اداره کل امور بانوان شهرداری تهران به‌منظور شناسایی زنان هنرمند محلات و جلب مشارکت آنان در بروز خلاقیت‌های فرهنگی- هنری «جشنواره خلاقیت‌های هنری زنان» را برگزار می‌کند.
در شهر
رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران از ورود شورای شهر به تخریب «بنگاه فرد شیشه» یزدگرد از آثارهای تاریخی دوره قاجار خبر داد.

نمایندگان مجلس با شهردار هم‌رکاب شوند

پیوستن مسئولان و مدیران رده‌بالا به سه‌شنبه‌های بدون خودرو می‌تواند کمک بزرگی به فرهنگ‌سازی استفاده از حمل‌و‌نقل عمومی باشد
گزارش
شهردار تهران از نخستین روزهایی که حکمش را از وزارت کشور گرفت، با اتوبوس به «بهشت» رفت.
دومین جشنواره عکس گردشگری «تهران شهری برای همه»

دومین جشنواره عکس گردشگری «تهران شهری برای همه»

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری دومین جشنواره عکس گردشگری با عنوان «تهران، شهری برای همه» خبر داد.
دیوان عدالت دریافت عوارض از کسری پارکینگ را پذیرفت
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران از تعامل شورای شهر و شهرداری برای رفع سوءتفاهم موجود نسبت به مصوبات شورا خبر داد.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
قیمت مصوب هر شانه تخم‌مرغ داخلی در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار به صورت بسته‌بندی 30عددی با وزن1600 تا 1700گرمی  13900تومان، با وزن1701 تا 1800گرمی 14900تومان و با وزن1801 تا 1900گرمی 15900تومان است.