6
یکشنبه 18 آذر 1397
شماره 7547
شهر-۲
23023614
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران به سامانه جامع منابع انسانی شهرداری تهران پیوست.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار از برگزاری «یازدهمین جشنواره ارگانیک تهران» در دهه آخر آذر‌ماه خبر داد.
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران به‌وجود ابزارهای قدرتی اشاره کرد که مانع از تدوین دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی می‌شود.
میراث
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران در جریان بازدید از روند اجرای پروژه برج طغرل از تلاش برای تکمیل پروژه مجموعه فرهنگی برج طغرل خبر داد.
صادق‌خان، شهردار لندن در توییتر خود با انتشار کلیپی نوشت: تا آخر هفته گذشته لندنی‌ها تقریبا 80هزار درخت کاشتند تا به بهبود کیفیت هوا کمک بزرگی کنند.
اندی بورهام، شهردار منچستر در پستی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت:‌ آمارها قابل ملاحظه است. میزان کمک‌های مردمی به طرح ABEDEveryNight# جنش مردمی کمک به کارتن‌خواب‌ها نشان می‌دهد مردم در خیابان‌های شهرهای ما کمک بزرگی می‌کنند.
کمتر از 17صدم درصد بودجه شهرداری برای توسعه گردشگری شهری هزینه می‌شود

گردشگری طبیعی در تهران بدون نقشه راه

شهر
امسال بودجه شهرداری تهران حدود 17هزار و 400میلیارد تومان بوده‌است که از این میزان فقط حدود 3میلیارد تومان یا به‌عبارتی حدود 0.17 درصد از کل بودجه شهرداری تهران، به گردشگری اختصاص یافته است.
هوای درخت‌ها را داشته باشید

هوای درخت‌ها را داشته باشید

آنه هیدالگو، شهردار پاریس در پستی در توییتر نوشت:‌ در پی اعتراضات مردمی، ما در شهرداری، 2هزار قطعه از مبلمان خیابانی را در مناطقی که بیشترین اعتراضات وجود دارد، جمع‌آوری کردیم.
گفت‌وگو برای کاهش خطر
گفت‌وگو برای کاهش خطر
اریک گارستی، شهردار لس‌آنجلس در توییتر خود با انتشار عکسی نوشت: از همه همکارانم برای گفت‌وگو درباره همکاری برای افزایش ایمنی و آمادگی عمومی در برابر خطرها، تشکر می‌کنم.