6
شنبه 31 شهریور 1397
شماره 7484
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
سخنگوی وزارت کشور با اشاره به تصویب درخواست وزارت کشور برای استفاده از تسهیلات مالی خارجی فاینانس به منظور تامین ٦٣٠ واگن متروی تهران در جلسه اخیر شورای اقتصاد، اظهارکرد: این قرارداد فاز اول از طرح تامین ۲۰۰۰دستگاه واگن مترو برای ۹ کلانشهر کشور شامل تهران، مشهد، تبریز، اصفهان، شیراز، قم، کرج، اهواز و کرمانشاه است.
طرح دوچرخه‌های اشتراکی که قرار بود در مهرماه در تهران عملیاتی شود، پشت سد بیمه دوچرخه‌سواران مانده و هنوز نتوانسته به موفقیت دست پیدا کند.
عضو شورای شهر با بیان اینکه شهرداری در حال آماده‌سازی طرح تهران1400 است، از پیشنهاد ایجاد خانه خبرنگار در قالب این طرح خبر داد.
ترافیک
ساعت آغاز کار کارمندان در 2 هفته نخست مهرماه به‌منظور روان‌سازی و مدیریت حجم ترافیک شناور شد.
با رأی شورای شهر تهران

سرویس مدارس کودکان استثنایی رایگان ماند

شورا
سرویس مدارس کودکان استثنایی رایگان ماند و همچنین تدابیر لازم برای ایمنی دانش‌آموزان کم‌توان جسمی و حرکتی در سرویس مدارس اتخاذ خواهد شد.

تبدیل سازمان مدیریت میادین به سازمان دوستدار کودک

مدیرعامل سازمان مدیریت میوه و تره‌بار با تبریک آغاز سال جدید تحصیلی و با اشاره به تلاش این سازمان برای تبدیل‌شدن به یک «سازمان دوستدار کودک»، گفت: «اجرای طرح میوه رایگان برای کودکان در میادین و بازارهای منتخب، مشوق کودکان به تغذیه سالم و فرصت مناسبی است تا خانواده‌ها در اصلاح الگوی مصرف ما را همراهی کنند.»
ایمن‌سازی بلندمرتبه‌ها در برابر حریق
رئیس کمیته ایمنی شورای شهر تهران با هشدار درباره تخلف برخی ساختمان‌های بلندمرتبه در پایتخت، از شناسایی ساختمان‌های ناایمن و غیراستاندارد با همکاری سازمان آتش‌نشانی خبر داد.