6
دو شنبه 1 مرداد 1397
شماره 7437
شهر-۲
123
456
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
معاون هماهنگی اداره کل برنامه‌ریزی و توسعه شهری امور فنی و عمرانی، از برگزاری نشست هم اندیشی مدیران و کارشناسان حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری با نمایندگان پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد.
جشنواره شب‌های فرهنگی استان‌های مختلف با عنوان «جشنواره چهار سوق» در برج میلاد تهران برگزار می‌شود.
« اگر لایحه دولت در رابطه با مالیات بر ارزش‌افزوده اصلاح نشود، شهرداری‌های کشور ورشکست شده و بسیاری از آنها دیگر قادر نخواهند بود که ادامه فعالیت دهند. باید این لایحه به دولت بازگردد و تغییر یابد»؛ این نظر رئیس شورای اسلامی شهر مشهد است.

بهشت‌زهراس همچنان زیر ذره بین شورای شهر

جزئیات لایحه تخفیف و تقسیط خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهراس تصویب شد
برای چهارمین بار، مدیرعامل سازمان بهشت‌زهراس به شورای شهر فراخوانده شد. عملکرد سازمان بهشت‌زهرا و برخی تصمیمات مدیریت این مجموعه طی ماه‌های گذشته مورد انتقاد اعضای شورای شهر قرار گرفته است. در هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران، اعضای شورا  از خویشاوندگزینی مدیران شهری ‌انتقاد کردند و طرح کاهش سن مدیران را نیز مطرح کردند.
مذاکرات نهایی برای استحصال گاز‌متان و تبدیل آن به انرژی؛ به‌زودی

مذاکرات نهایی برای استحصال گاز‌متان و تبدیل آن به انرژی؛ به‌زودی

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از انجام مذاکرات نهایی برای استحصال گاز متان و تبدیل آن به انرژی و انتخاب شرکت واجد شرایط برای احداث زباله سوز 3200تنی در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
اختتامیه طرح مدرسه تابستانه
اختتامیه طرح مدرسه تابستانه کانون‌های سلامت پایتخت برگزار شد. به‌گزارش همشهری، ولی‌الله شجاع‌پوریان، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در مراسم اختتامیه، کانون‌های محلی و نقش مشارکت اجتماعی شهروندان در حوزه‌های گوناگون فرهنگی و اجتماعی را یکی از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه دانست و گفت: یقینا رشد و بالندگی اجتماعی شهروندان بدون توجه به گسترش زمینه‌های فعالیت اجتماعی آنان، میسر نخواهد شد.
PDF شهر-۲
کوتاه شهر-۲
ساعت کاری ادارات در استان تهران از امروز اول مرداد‌ماه تا 19همین‌ماه از ساعت 6:30خواهد بود.‌ به‌گزارش همشهری، طبق ابلاغ استانداری تهران، تمامی دستگاه‌های دولتی باید در ساعت 13:30دستگاه‌های سرمایشی خود را خاموش و حتما دمای محیط کار را در ساعات فعالیت روی 25درجه سانتی‌گراد تنظیم کنند. در ابلاغیه جدید استانداری تهران تنها تفاوت درخصوص ارائه خدمات در روزهای پنجشنبه در تهران است.