28
سه شنبه 10 بهمن 1396
شماره 7310
دانش‌وفناوری
23023629
02123023913
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ویژگی‌هایی که کار با کروم را ساده‌تر می‌کنند

فوت و فن
مرورگرها برخلاف بسیاری از برنامه‌های دیگر، یک آموزش اولیه کامل ندارند تا با زیر و بم این برنامه‌ها آشنا شوید، به همین‌خاطر بعضی از امکانات ساده اما بسیار کاربردی آنها پشت استفاده هرروزه‌مان پنهان می‌شوند اما این امکانات خیلی وقت‌ها به دردتان می‌خورند.
چشم انداز
دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا یک‌بار دیگر با انکار سال‌ها تحقیقات و مستندات دانشمندان جهان، گرمایش جهانی را تکذیب کرده و گفته است که آب و هوای جهان به‌صورت همزمان در حال گرم شدن و سرد شدن است.
در روزهایی که برف بسیاری از شهرها را پوشانده شاید این سؤال برای خیلی‌ها پیش آمده که چرا روزهای برفی به‌نظر ساکت‌تر از روزهای دیگر هستند.
سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با هدف حمایت از شکل‌گیری زیست‌بوم استارت‌آپ‌های نوآور در شهر تهران، همزمان با همایش تهران هوشمند، نمایشگاه و مسابقه استارت‌آپ‌های حوزه هوشمند‌سازی‌ شهری را در تاریخ‌های 13و 14اسفند‌ماه جاری در برج میلاد تهران برگزار می‌کند.

راهنمای استارت‌آپ سازی؛ از صفر تا میلیاردر شدن!

راهنمای عملی برای کسانی که فکر می‌کنند ایده خوبی دارند اما راه پول در آوردن از آن را بلد نیستند و نمی‌دانند چطور باید یک استارت‌آپ راه انداخت
استارت آپ
استارت‌آپ و مشتقاتش چند سالی است که در دنیا ورد زبان بازرگان‌ها و سرمایه‌گذارها شده‌اند. در تمام دنیا نیروهای جوان و خلاق زیادی وارد این حوزه شده و می‌شوند اما عده زیادی از آنها خیلی زود از رقابت کنار می‌کشند.
دمپایی‌هایی که خودشان گوشه اتاق می‌روند!

دمپایی‌هایی که خودشان گوشه اتاق می‌روند!

شرکت نیسان، دمپایی‌هایی طراحی کرده است که می‌توانند به‌صورت خودکار به گوشه اتاق بروند و با قرارگیری در وسط اتاق مزاحم افراد نباشند.
احتمال نصف شدن تولید آیفون ۱۰
احتمال نصف شدن تولید آیفون ۱۰
اپل به تهیه کنندگان قطعات خود اعلام کرده تولید آیفون ایکس یا ۱۰ در سه ماهه نخست سال‌جاری میلادی را نصف کنند. ب
دیجیتال
رئیس صندوق بین‌المللی پول اعلام کرده اگر استخراج بیت‌کوین و پول‌های دیجیتال به این روال پیش رود، اتلاف انرژی به اندازه تولید سالانه برق در کشوری بزرگ مانند آرژانتین خواهد بود.