28
چهار شنبه 29 آذر 1396
شماره 7275
دانش‌وفناوری
23023629
0
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

بگذارید مردم شغل بیافرینند

یادداشت
آذرچهر، زن جوانی است اهل سیاهکل. او سال‌هاست با ذوق، تلاش و سرمایه شخصی در کنار خانه پدری، کارگاه سفال و سرامیک راه‌اندازی کرده و با معرفی محصولاتش در اینستاگرام شهرت و رونقی به‌دست آورده است.
ویژه
اختلال گسترده اخیر تلگرام که در ایران بسیار محسوس بود پاول دورف، بنیانگذار این پیام‌رسان را وادار به واکنش کرد.

کسب و کار ایرانی‌ها در شبکه‌های ‌اجتماعی

کسب و کار ایرانی
راه‌اندازی 30هزار شغل با کمک یک شبکه اجتماعی، موضوعی است که دیروز رئیس‌جمهور به آن اشاره کرد. ایرانی‌ها چطور از این بستر برای زندگی استفاده می‌کنند؟  حسن روحانی، رئیس‌جمهور کشورمان روز گذشته در اجلاس حقوق شهروندی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، ‌از مزیت‌های فضای مجازی و کسب‌وکارهایی که در این حوزه ایجاد شده است، سخن به میان آورد. او به‌طور مشخص نام هیچ‌کسب و کاری را نبرد، اما گفت: «یکی از شبکه‌های اجتماعی فعال در ایران، ۳۰ هزار اشتغال ایجاد کرده است.
سطح دسترسی
2شرکت عمده تاکسی آنلاین کشور - اسنپ و تپسی- مدتی است که شاخ به شاخ هم جلو می‌روند. همین چند روز پیش بود که تپسی شکایت مفصلی از اسنپ به شورای رقابت تسلیم کرد در این شکایت که مفاد آن در جلسه 318این شورا مطرح شد، به محدود کردن اجباری رانندگان اسنپ به استفاده از اپلیکیشن آنها اشاره شده بود و اینکه اپلیکیشن اسنپ از رانندگانی که 2اپلیکیشن تاکسی آنلاین را در گوشی‌هایشان نصب کرده باشند، می‌خواهد تا تپسی را حذف کنند.
PDF دانش‌وفناوری
کوتاه دانش‌وفناوری
دلایل زیادی می‌تواند باعث شود تا کاربری دیگر نخواهد از اکانت جی‌میل خود استفاده کند. اگر نمی‌‌خواهید اکانت خود را‌‌ رها کنید و از نشت اطلاعات شخصی خود هراس دارید، بهتر است، به‌طور کلی حذفش کنید.