02
چهار شنبه 24 دی 1399
شماره 8136
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

لغو تحریم‌ها مهمتر از بازگشت آمریکا به برجام

مسئولان ارشد کشور در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب مواضع جمهوری اسلامی درباره برجام را تبیین کردند
گزارش
پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر رهبر معظم انقلاب در سلسله گفت‌وگوهایی ذیل عنوان «حرف قطعی» با اعضای هیأت نظارت بر اجرای برجام، مسئولان ارشد کشور، منصوبان و مشاوران رهبر معظم انقلاب پیرامون اظهارات اخیر رهبری درباره تحریم و برجام انجام داده است که به تبیین مواضع جمهوری اسلامی‌ در این زمینه پرداخته‌اند.
دولت
دولت و مجلس بهانه‌های زیادی برای کشمکش با هم دارند. بودجه، قانون هسته‌ای و پرداخت‌نشدن یارانه‌های مصوب تنها بخشی از مجادلات اخیر میان نهاد اصولگرای مجلس و دولت اعتدالگرا هستند.

روحانی: مردم نگران تهیه واکسن نباشند

نشست سران قوا دیروز به میزبانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد
سران قوا
جلسه سران 3قوه دیروز به ‌میزبانی ابراهیم رئیسی، رئیس قوه قضاییه برگزار شد.

مناظره با نامه

فائزه هاشمی فرزند آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در نامه‌ای پاسخ انتقادات برادرش را داد و گفت: «به او حق می‌دهم چون برای خودش آینده‌ای ترسیم کرده و دنبال حذف موانع است.»
صدیقی عذرخواهی کرد
صدیقی عذرخواهی کرد
کاظم صدیقی، خطیب موقت نماز جمعه تهران طی سخنانی درباره اظهارات جنجالی خود درباره آیت‌الله مصباح یزدی عذرخواهی کرد.
PDF ایران
کوتاه ایران
جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای گفت که اتحادیه به حمایت از برجام توافق هسته‌ای که میان ایران و قدرت‌های جهانی امضا شد، ادامه می‌دهد.
در جلسه علنی دیروز مجلس سؤال رحمت‌الله نوروزی، نماینده علی‌آباد از منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری درباره علت عدم‌افزایش ۵۰درصدی حقوق و مزایای کارکنان وزارت علوم و مراکز وابسته به این وزارتخانه در دستور کار قرار گرفت.