02
چهار شنبه 10 دی 1399
شماره 8124
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس -حاج‌قاسم مانند آینه شفاف بود

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در ابتدای جلسه علنی دیروز مجلس در نطق پیش از دستور با اشاره به سالگرد شهادت سردار سلیمانی گفت: درخصوص ویژگی‌های آن شهید عزیز باید گفت که حاج‌قاسم مانند آینه شفاف بود و کاملا خود را وقف خدا کرده بود،
ویژه
نایب‌رئیس مجلس دهم در واکنش به سخنان سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت‌اش تأکید کرد که این مطالب درست نیست و پیش‌تر نیز به آنها پاسخ داده است.
در سال2020 جهان در عرصه بین‌المللی با رویدادهای بی‌مانندی روبه‌رو شد که هر یک در نوع خود قابل توجه بوده و ویژگی سال پایانی دهه دوم قرن بیست و یکم است.
سخنگوی دولت در پاسخ به همشهری درباره پیشگیری از بازار سیاه واکسن کرونا:

درگیر دوقطبی خرید و تولید واکسن نمی‌شویم

علی ربیعی: به‌طور قطع مسئولیت اولویت‌بندی، توزیع و واکسیناسیون برعهده وزارت بهداشت است
دولت
سفارش خرید نزدیک به ۱۶.۸ میلیون دوز واکسن کرونا در قالب طرح کوواکس سازمان بهداشت جهانی نگرانی‌هایی را نسبت به نحوه توزیع این واکسن‌ها و دسترسی گروه‌های اولویت‌دار هدف این واکسیناسیون در داخل ایجاد کرده است.
توافقات پنهانی برای اجماع حداکثری

توافقات پنهانی برای اجماع حداکثری

کمتر از 6‌ماه به برگزاری انتخابات1400 باقی‌مانده است و برخلاف اصلاح‌طلبان که هنوز بر سر حضور یا عدم‌حضورشان در این انتخابات به تفاهم نرسیده‌اند، بازار رایزنی‌ها و لابی‌ها میان جریان اصولگرا برای رسیدن به اجماع حداکثری داغ است.
روی خط دیپلماسی- توییت وزارت خارجه درباره سالگرد سردار سلیمانی
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در آستانه نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرمانده فقید نیروی قدس سپاه پاسداران در صفحه توییترش اعلام کرد: ایالات متحده با ترور بزدلانه سردار سلیمانی مرتکب اشتباهی سخت شد.