02
سه شنبه 2 دی 1399
شماره 8117
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

در حاشیه سیاست- مدیران بانک دی محاکمه می‌شوند

دادستان تهران در جلسه شورای‌عالی قضایی با ارائه گزارشی از آخرین وضعیت پرونده تخلفات بانک دی در پرداخت تسهیلات کلان و خارج از ضابطه به اشخاص خاص، گفت که در این پرونده، گروه موسوم به «خونه به خونه» بیش از 6300میلیارد ریال ۶۳۰میلیارد تومان از بانک‌‎ها برای ۱۱شرکت وابسته به خود تسهیلات خارج از ضوابط قانونی گرفته بودند.
ویژه
خوش وبش روحانی و قالیباف در حاشیه نشست شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا. رئیس جمهور و رئیس مجلس در ماه‌های اخیر به واسطه لایحه بودجه و مصوبه ضدبرجامی مجلس انتقادهایی پشت تریبون نسبت به یکدیگر داشته‌اند.
روحانی در نشست حقوق اساسی و شهروندی تأکید کرد که دولتش در احقاق حقوق مردم اهمال نکرده است

ایستادگی شد تا مردم از فضای‌مجازی استفاده‌کنند

فداکاری، تلاش و ایستادگی زیادی شد تا مردم بتوانند از فضای مجازی استفاده کنند/ امروز آزادی‌های مردم در دانشگاه‌ها، اجتماعات، اعتراضات، روزنامه‌ها و رسانه‌ها به‌مراتب از قبل دولت یازدهم بهتر است / به مردم قول دادیم و گفتیم که 30درصد مدیریت به‌عهده خانم‌ها باشد و در این زمینه قدم به قدم جلو می‌رویم
دولت
رئیس‌جمهور روز گذشته در نشست حقوق اساسی و شهروندی که به مناسبت سالروز رونمایی از منشور حقوق شهروندی برگزار شده بود،  به‌عنوان یکی از وعده‌های انتخاباتی به مراحل تدوین، تصویب و اجرای این منشور در دولت تدبیر و امید اشاره کرد.
تلاش برای بازگرداندن آمریکا به برجام

تلاش برای بازگرداندن آمریکا به برجام

وزیران خارجه کشورهای عضو برجام در یک نشست مجازی بر آمادگی خود برای پرداختن به موضوع بازگرداندن آمریکا به برجام تأکید کردند
نشست مجازی وزیران خارجه ایران و گروه1+4 دیروز به‌صورت غیررسمی و البته مجازی برگزار شد.

منابع مالی مصوبه برجامی مجلس کجاست؟

گزارش
علی‌اکبر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی برای نخستین بار پس از مصوبه اخیر مجلس موسوم به اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها به انتقاد از این مصوبه پرداخته و گفته است: ما توانایی فنی آنچه مجلس از انرژی اتمی خواسته است را داریم اما نگفته‌اند پولش را چه‌کسی می‌دهد؟