02
چهار شنبه 23 مهر 1399
شماره 8062
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه مجلس

محمدباقرقالیباف در سومین سفر استانی‌اش به سیستان و بلوچستان به‌دلیل نقض پروتکل‌های بهداشتی کرونا و ایجاد دوگانگی در رعایت معیارهای بهداشتی این امر، مورد انتقاد قرار گرفته است.
ویژه
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس در گفت‌وگو با پایگاه خبری میدل ایست‌آی درباره توافق اسرائیل و امارات گفت: ما بیشتر از اماراتی‌ها رهبران اسرائیل را می‌شناسیم و می‌دانیم چگونه فکر می‌کنند.
رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره تحولات سیاسی کشور با خبرگزاری مهر گفت‌وگو کرده است. محمدرضا باهنر درباره نامزدهای ریاست‌جمهوری‌1400 گفته که در مجلس یازدهم هم چهار، پنج نفر احتمال دورخیز برای انتخابات ریاست‌جمهوری را دارند.
تصویب‌نشدن لوایح مبارزه با تامین مالی تروریسم و جرائم سازمان‌یافته فراملی، فشار تحریم‌های آمریکا علیه ایران را مضاعف کرده‌است.
آیا سند همکاری 25ساله ایران و چین در دولت روحانی نهایی خواهد شد؟

آورده چین

ایران و چین تلاش دارند قرارداد 25ساله را در پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک 2کشور در سال۲۰۲۱ رونمایی کنند
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه روز گذشته در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، از سفر خود به چین، دیدار و توافقات با مقامات این کشور در حوزه تبادلات مالی و پولی و روابط 2کشور در حوزه حمل‌ونقل دریایی گزارشی ارائه کرد.
وداع با شهید خان طومان

وداع با شهید خان طومان

مادر شهید زکریا شیری اینگونه پیکر فرزند شهیدش را در آغوش کشیده است. وداع خانواده شهید مدافع حرم زکریا شیری سه‌شنبه ۲۲مهر۱۳۹۹ در معراج الشهدا تهران برگزار شد.
دستور رئیسی برای برخورد با عوامل اوباش‌گردانی
پس از انتقادات گسترده فعالان مدنی و سیاسی و حقوقدانان از اوباش‌گردانی نیروی انتظامی در شهرهای مختلف، رئیس قوه قضاییه به دادستان تهران دستور داد که درخصوص ماجرای اوباش‌گردانی اخیر با متخلفان اعم از بازپرس و یا مأموران برخورد شود.