02
دو شنبه 21 مهر 1399
شماره 8060
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
مسئول ایثارگران کل سپاه از شناسایی و تأیید هویت پیکر هفت تن از شهدای مدافع حرم منطقه خان طومان سوریه خبر داد .
رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت‌وگو با روزنامه اتریشی دی‌پرسه درباره برنامه هسته‌ای ایران گفت: ایرانی‌ها همچنان غنی‌سازی‌ می‌کنند و این کار را در سطحی بسیار بالاتر از آنچه متعهد شده‌اند انجام می‌دهند.
یک هفته بعد از بازدید رئیس مجلس از بخش کرونای بیمارستان امام خمینیره، جمعی از نمایندگان تهران هم راهی بیمارستان دیگری شدند تا در جریان روند درمان بیماران مبتلا به کووید-19 قرار گیرند.

متهمان به فسادی که مسئول مبارزه با فساد بودند

فساد در بین برخی مسئولان نظارت و مقابله با فساد ضرورت تغییرات در این نهادها را آشکار می‌کند
بازداشت یک نماینده مجلس دهم و رئیس کمیسیون اصل90 مجلس در یک دوره دیگر، کمیسیونی که وظیفه رسیدگی به شکایات از تخلفات مجلس، قوه قضاییه و قوه مجریه را دارد، عدد نمایندگان دستگیر شده مجلس دهم را به 4 رساند. پیش از او محمد عزیزی و فریدون احمدی نمایندگان مجلس دهم بودند که به اتهام فساد اقتصادی دستگیر شدند.

موج دوم کرونا در پاستور

موج جدید کرونا با قوی‌ترین امواج دامنه‌داری که از اسفندماه سال گذشته تاکنون داشته، توانست بار دیگر به جمع اعضای هیأت دولت هم راه پیدا کند.
ترامپ علیه مردم
درحالی‌که مقامات آمریکا امیدوارند با افزایش فشارها و تشدید تحریم‌ها ایران را وادار به نشستن پشت میز مذاکره کنند، شواهد نشان می‌دهد که رویکرد آمریکا نه‌تنها باعث عقب‌نشینی ایران نخواهد شد که فشارها باعث رنج و مشقت مردم به‌خصوص بیماران می‌شود.