02
شنبه 19 مهر 1399
شماره 8058
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
ستادکل نیروهای مسلح طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کلیه مراکز درمانی و بیمارستان‌های نیروهای مسلح با حداکثر ظرفیت در اختیار بیماران مبتلا به کرونا قرار گرفت.
عکس خبر
در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام، مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینیره با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.

سفر ظریف به چین در آستانه لغو تحریم تسلیحاتی

دیپلماسی
وزیر خارجه در ادامه رایزنی‌های دیپلماتیک دیروز بار سفر بست؛ مقصد او چین بود. چین و روسیه از اعضای دائم شورای امنیت و از نزدیک‌ترین دوستان ایران هستند که نقش مهمی در برجام داشتند؛ با این حال به‌نظر می‌رسد محور اصلی رایزنی‌های ظریف در چین علاوه بر موضوعات سیاسی و منطقه‌ای، تجارت و شاید سلامت باشد.
دوگانه پروتکل‌ها و سفرهای استانی

دوگانه پروتکل‌ها و سفرهای استانی

رئیس قوه قضاییه در ادامه سفرهای استانی خود، پنجشنبه گذشته به همراه هیأتی از مسئولان قضایی به خراسان جنوبی سفر کرد. این هجدهمین سفر استانی سیدابراهیم رئیسی از زمان انتصابش به ریاست قوه قضاییه در اسفندماه‌97 است. سفرهای استانی رئیس قوه قضاییه همزمان با آغاز شیوع کرونا در اواخر بهمن‌98 برای یک دوره 6ماهه تقریبا متوقف شد و از 20شهریور‌99 به این‌سو از سر گرفته شده است.

پاسخ ایران به تحریم‌های تازه

سیاست خارجی
تحریم‌های تازه آمریکا علیه ایران به‌طور مستقیم واردات دارو و اقلام ضروری را هدف قرار داده است.
PDF ایران
کوتاه ایران
خبرگزاری برنا درباره احتمال حمایت احمدی‌نژاد از غلامحسین الهام به‌عنوان «کاندیدای اجاره‌ای» به نقل از محمدحسن قدیری ابیانه، فعال سیاسی اصولگرا نوشته: «به‌نظر می‌رسد الهام برای کاندیداتوری 1400مشکل تأیید صلاحیت خواهد داشت چراکه او مسئولیت اجرایی بالایی نداشته است.»