2
پنج شنبه 23 مرداد 1399
شماره 8012
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
عباس آخوندی، وزیر سابق راه و شهرسازی در دولت روحانی در گفت‌وگویی با خبرآنلاین درباره انتخابات ریاست‌جمهوری تأکید می‌کند که در ۱۴۰۰ باید زمینه ورود یک ایده جدید فراهم شود.
عکس خبر
نشست فصلی وحدت و اخوت فرماندهان ارتش و سپاه با حضور امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماینده ولی فقیه در سپاه، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و اعضای بلند‌پایه ارتش و سپاه، فرماندهان نیروهای 2سازمان، در محل ستاد فرماندهی کل سپاه برگزار شد./ سپاه نیوز
مجلس به گزینه پیشنهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت رأی اعتماد نداد

«نه» مجلس؛ بی‌سامانی صمت

مجلس
با رأی منفی مجلس به گزینه حسن روحانی برای تصدی وزارت صمت، عیان شد سایه نگاه سیاسی بهارستان در تعامل با پاستور بر ضرورت‌های اقتصادی و شعار تعامل 2قوه چربید.
ما نبودیم صدام شما را می‌خورد

ما نبودیم صدام شما را می‌خورد

شورای همکاری خلیج‌فارس در اعلامیه‌ای خواستار تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران شده است
رئیس‌جمهور در جلسه چهارشنبه هیأت دولت، شورای همکاری خلیج‌فارس را به‌خاطر نامه‌نگاری و حمایت از تمدید تحریم تسلیحاتی سرزنش کرد.
نقشه‌ای برای فریب
نقشه‌ای برای فریب
ظریف: آمریکایی‌ها یک قطعنامه کوتاه‌تر و در چند بند اما با همان هدف قبلی را منتشر کردند و به‌صورت موذیانه کوشیدند که آن را به تصویب برسانند. آنان برای اعضای شورای امنیت شعوری قائل نیستند
قطعنامه پیشنهادی آمریکا برای تمدید تحریم تسلیحاتی ایران که قرار بود 2روز پیش مورد رأی‌گیری اعضای شورای امنیت قرار بگیرد، پس از یک‌بار تعویق قرار است امروز بررسی شود.