2
دو شنبه 9 تیر 1399
شماره 7974
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
رئیس سابق قوه قضاییه از سخنان رهبر معظم انقلاب مقابل شائبات مدیریت سابق دستگاه قضایی تقدیر و تشکر کرد.
قضایی
ششمین جلسه رسیدگی به اتهامات اکبر طبری و متهمان دیگر این پرونده صبح روز گذشته، ۸تیرماه به ریاست قاضی بابایی در شعبه ۵ دادگاه کیفری یک استان تهران برگزار شد.
معاون سیاسی وزارت کشور از مجلس یازدهم خواست تا به لایحه قانون جامع انتخابات و قانون فعالیت احزاب ورود کرده و این لوایح را تصویب کند.
معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزیر خارجه اعلام کرد: سازمان هواپیمایی کشوری ایران مکاتبات ضروری را با دفتر تحقیق و تحلیل سوانح هوایی فرانسه انجام داده و توافقات تقریبا نهایی شده است.
واکنش رئیس‌جمهور به حملات مجلس

وقت دعوا نیست

الان وقت دعوای مجلس و دولت نیست؛ سه قوه امروز باید کامل متحد باشند و همدیگر را یاری کنند - سال99 سخت‌ترین سال کشور از لحاظ فشار اقتصادی دشمن و بیماری عالم‌گیر کروناست
دولت
حسن روحانی، رئیس‌جمهور در سخنانی که به‌نظر می‌رسید واکنشی به تمام خط و نشان‌های اخیر از سوی مجلس علیه دولت باشد، گفته است: اگر می‌خواهیم در این شرایط بسیار سخت، سال را تمام کنیم، باید متحدتر و متشکل‌تر در کنار همدیگر باشیم.
PDF ایران
کوتاه ایران
خبرگزاری رسمی عربستان واس به نقل از سخنگوی مرزبانی عربستان سعودی، اعلام کرد: در ساعت‌18:30روز پنجشنبه گارد ساحلی عربستان 3قایق ایرانی را که وارد آب‌های عربستان شده بودند، رصد کرد و فورا هشدارهایی برای توقف به آنها داد اما قایق‌های ایرانی پاسخی به این هشدارها ندادند و گارد ساحلی چند تیر هشدار به سوی آنها شلیک کرد و قایق‌ها مجبور شدند که از مسیر خود بازگردند.