2
پنج شنبه 5 تیر 1399
شماره 7971
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

کافه‌مجلس

حجت الله فیروزی ،سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی گفت:پس از تأیید اعتبارنامه آقای تاجگردون در جلسه روز گذشته کمیسیون تحقیق، ما این گزارش را جمع‌بندی کردیم و امروز آن را تقدیم هیأت رئیسه مجلس خواهیم کرد و احتمالا در اولین جلسه علنی مجلس بعد از تعطیلات هفته آینده یعنی یکشنبه ۱۵ تیرماه در دستور کار جلسه علنی مجلس قرار می‌گیرد.
ویژه
​​​​​​​اسماعیل ‌گرامی‌مقدم، عضو حزب اعتماد ملی در گفت‌وگویی با اعتمادآنلاین گفت: در انتخابات گذشته تأکیدم بر این بود که همه آنهایی که به‌عنوان چهره‌ای اصلاح‌طلب شناخته می‌شوند‌ برای اینکه جبهه اصلاحات راهبردی صحیح را پیش بگیرد باید همواره در رفتار و گفتارشان هویت اصلاح‌طلبی را در هر تاکتیک و برنامه‌ای لحاظ کنند، چون اگر شرایط موجب شود هویت اصلاح‌طلبی رنگ ببازد و بیشتر درصدد در اختیار گرفتن قدرت و موقعیت باشد، اصلاح‌طلبی به فرصت‌طلبی تبدیل می‌شود.
شورای حکام
​​​​​​​صدور قطعنامه شورای حکام علیه ایران و همراهی قریب‌الاتفاق اعضای آن با روند خصمانه آمریکا در قبال برنامه هسته‌ای ایران اگرچه در دولت با تعقل و مدارا مواجه شده است و حسن روحانی در صدر دولت دیروز از پرهیز از رفتار احساسی در این امر خبرداد، اما مجلس یازدهم با قاطبه اصولگرای آن روندی متفاوت را در پیش گرفته است.
فرمانده کل ارتش با بیان اینکه ارتش و سپاه به‌عنوان 2 سازمان مکمل، هم‌افزایی بسیار خوبی را به‌وجود آورده‌اند گفت: ارتش و سپاه در بالاترین سطح هماهنگی، مانند تار و پود در هم تنیده، بهترین ترکیب دفاعی را ایجاد کرده‌اند.
​​​​​​​غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضاییه در ارتباط با پرونده مرگ متهم منصوری، گفت: «مقامات رومانی باید پاسخگو باشند.
رئیس‌جمهور در واکنش به قطعنامه آژانس انرژی اتمی:

می‌ترسیم شیادان، آژانس را آلوده کنند

ایران همچنان آماده است نظارت‌های قانونی آژانس را بپذیرد
آژانس اتمی
دیپلماسی و طمأنینه همچنان سیاست ضربه‌گیر دولت در دست‌انداز گزارش منفی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ارسال پرونده ایران به شورای‌عالی امنیت سازمان ملل است.
PDF ایران
کوتاه ایران
​​​​​​​دبیر شورای‌عالی امنیت ملی در دلنوشته‌ای در سالروز شهادت سردار سرلشکر علی هاشمی نوشت: فرزند محله فقیرنشین حصیرآباد اهواز، که در نبرد عاشورایی جزایر مجنون در سال ۶۷ آسمانی شد و اجر شهادت و مظلومیت را توامان کسب کرد.