2
دو شنبه 19 خرداد 1399
شماره 7958
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امین سیاست و امین نظام‌بودن کار آسانی نیست

آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در پیامی به مناسبت چهلمین روز ارتحال آیت‌الله ابراهیم امینی تأکید کرد: او مردی پخته و مجرب بود و نمی‌شد او را به بازی گرفت.
ویژه
حمید انصاری، قائم‌مقام مؤسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام خمینیره در نامه‌ای به دبیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی ضمن مخالفت قطعی با تصویب و نامگذاری روز ۱۴ خرداد به‌عنوان «روز ملی حکمت، رهبری و توانایی» در تقویم رسمی کشور، اعلام کرد که این روز باید برای همیشه روز ملی بزرگداشت امام خمینیره باشد.
جمعی از مدیران اجرایی دولت‌های نهم و دهم که به مجلس یازدهم راه یافته‌اند دیروز در حاشیه جلسه علنی مجلس دور هم جمع شدند و به بحث و رایزنی پرداختند.
نخستین جلسه دادگاه اکبر طبری، معاون سابق حوزه ریاست قوه قضاییه برگزار شد

محاکمه کارپرداز فاسد

دفتر اکبر طبری به کانون فساد در قوه قضاییه تبدیل شده بود دفتر او محل مراجعه دانه درشت ها بود - 15 هزار متر زمین و 3 طبقه ویلای لوکس، 3 واحد مسکونی در ساختمان روما، 3 واحد در ساختمان فلورا، زمینی به مساحت 300متر در خیابان کریمخان، آپارتمان اداری به مساحت 108 متر در مجتمع سانا فقط بخشی از رشوه های دریافتی طبری است
معاون اجرایی حوزه ریاست قوه قضاییه پس از گذشت یک سال از بازداشت خود، به همراه 17نفر از همدستانش، روز گذشته در محکمه حاضر شد تا در برابر حجم انبوهی از اتهامات خود محاکمه شود.

تردد غیرمجاز افغان‌ها تبعات دارد

معاون حقوقی و امور بین‌الملل وزیر امور خارجه با اشاره به حادثه رخ داده برای تعدادی از مهاجران غیرقانونی افغان در یزد اظهار کرد: تا وقتی با تردد غیرمجاز این افراد روبه‌رو هستیم با تبعاتی مواجه خواهیم بود.
پیام تسلیت به مردم فلسطین
رئیس‌جمهور و وزیر امورخارجه کشورمان در پیام‌هایی جداگانه درگذشت رمضان عبدالله، دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفتند.